اپراتورها

September 20, 2012
23:24 پنجشنبه، 30ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44633

شکایت از سایتی که آثار مایکل جکسون را می‌فروخت

گفته می‌شود صاحب این سایت، حقوق معنوی بنیاد مایکل جکسون را زیر پا گذاشته است.


یک مرد کانادایی به اتهام نقض قانون کپی رایت آثار مایکل جکسون به دادگاه معرفی شد.


به گزارش مرواهاست به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، هاوارد مان (Howard Mann)، بازرگان کانادایی و شریک تجاری کاترین جکسون (مادر مایکل جکسون) متهم است با راه‌اندازی سایت‌هایی به نام michaeljacksonsecretvault.com و MJgives.com و چند سایت دیگر با نام‌های مشابه، تلاش داشته آلبوم‌های موسیقی و بخش دیگری از آثار مایکل جکسون را به طور غیرقانونی و بدون کسب اجازه، به فروش برساند.


اکنون بنیاد مایکل جکسون از این فرد شکایت کرده است.


قرار است دو طرف در دادگاهی در لس‌آنجلس این قضیه را مطرح کنند.


پیشتر، سایت‌های تحت امر وی به حکم دادگاه تعطیل شده بود.


هاوارد ویتزمن و ضیا مدبر (وکیل ایرانی) که در این پرونده وکالت بنیاد مایکل را بر عهده دارند گفتند این قضیه برای همه نگران‌کننده است.


این در حالی است که آقای مان تا کنون در پروژه‌های مختلفی با کاترین جکسون همکاری داشته که از آن جمله می‌توان به انتشار کتاب Never Can Say Goodbye شامل خاطراتی از مایکل جکسون و نیز یک دی‌وی‌دی و تقویم شامل تصاویری منتشرنشده از این چهره مشهور دنیای موسیقی، اشاره کرد.


آقای مان مدعی است حقوق معنوی این آثار را در یک جلسه فروش که چند سال پیش با حضور خانواده مایکل جکسون صورت گرفت، به دست آورده است.


گفتنی است مایکل جکسون، سلطان پاپ در ژوئن سال 2009 در سن پنجاه سالگی درگذشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.