اپراتورها

تلفن همراه

October 7, 2012
1:03 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50645

اهدای لوح تقدیر و تندیس زرین سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی به ایرانسل

 

لوح تقدیر و تندیس زرین سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی از برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایرانسل اهدا شد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، طی مراسمی که صبح روز یکشنبه، دوم مهر ماه سال ۹۱، با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در سالن سینمایی این وزارتخانه برگزار شد، برگزیدگان سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی معرفی و لوح تقدیر و تندیس زرین این جشنواره به ایرانسل اهدا شد.
در این لوح که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده از تلاش‌های ایرانسل به منظور تامین زیرساخت‌های مناسب برای دبیرخانه سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی، قدردانی شده است.
سیدمحمد حسینی دراین مراسم با اشاره به کثرت پیامک‌های ارسالی به این جشنواره خاطرنشان کرد: اگر بتوان کار جشنواره را به خوبی انجام داد، قطعا تعداد پیامک‌ها میلیونی خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامک را یک ابزار ارتباطی مناسب در عصر حاضر توصیف کرد و گفت: من شخصا بسیاری از کارهایم را با یک پیام کوتاه به معاونین یا دیگر مسئولان و مدیران وزارتخانه انجام می‌دهم.
درادامه این مراسم، محمدعلی منفرد مدیرکل حوزه ریاست و مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد و دبیر سومین جشنوره پیامک ادبی رضوی به بیان گزارشی ازاین جشنواره پرداخت.
وی سخنانش رابا تقدیر از شرکت ایرانسل که به گفته منفرد تمهیدات خاصی را برای انتقال پیامک‌های مردم به دبیرخانه اندیشیده، آغاز و اضافه کرد: جشنواره پیامک ادبی رضوی که سه سال پیش آغاز شد، نهال نو پایی بود که امروز به یک باغ و بوستان مفرح و پربرگ و بار تبدیل شده است.
به گفته وی در نخستین دوره این جشنواره ۸ هزار پیامک به دبیرخانه آمد، اما امسال این تعداد از مرز ۴۳۰ هزار پیامک گذشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.