اپراتورها

تلفن همراه

October 7, 2012
9:08 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50731

شبکه همراه اول در برخی مناطق تهران شبها قطع می‌شود!

 

برقراری تماس مشترکان همراه اول به علت قطعی شبکه این اپراتور در برخی از مناطق تهران از ساعت 22:30 تا 6 صبح امکانپذیر نیست.
به گزارش خبرنگار تلنا برخی از مشترکان همراه اول در منطقه منیریه و حوالی پل امیر بهادر خبر از قطعی کامل شبکه همراه اول از ساعت 22:30 تا 6 صبح داده و اظهار می‌دارند این قطعی‌ها از یک‌ماه اخیر شروع شده و همراه اول تاکنون برای برطرف کردن این مشکل هیچ اقدامی انجام نداده‌ است.
بنابراظهارات ساکنین این منطقه،برای رفع این مشکل بارها با مرکز09990 برای اطلاع رسانی این مشکل تماس‌ برقرار شده و آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند به این مشکل رسیدگی می‌کنند اما با گذشت یک‌ماه همچنان قطعی کامل خطوط در این فاصله زمانی ادامه داشته و اقدامی از سوی همراه اول برای رفع آن برداشته نشده است.
لازم به ذکر است مرکز تماس09990 که ‌از اردیبهشت‌ماه سال 1381 در امور ارتباطات سیار ایران راه‌اندازی شده،وظیفه اعلام علت قطع تلفن همراه به تماس گیرندگان، بررسی و پاسخگویی مسایل، مشکلات و نظرات مشترکان در ابعاد مختلف خدماتی ، ‌آبونمان، ثبت‌نام، سیم‌کارت و مسائل فنی مشترکان این اپراتور،جمع‌آوری و جمع‌بندی نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی سراسر کشور و رسیدگی به آنان با هماهنگی سایر بخش‌ها طریق crm و مسیرهای اداری و اطلاع‌رسانی مسائل روز تلفن همراه به مدیران مجموعه از طریق پیامک را برعهده داشته و قرار است به صورت شبانه‌روزی نسبت به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات تماس‌گیرندگان اقدام کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.