تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

October 7, 2012
9:12 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50741

عرضه نسل جدید محصولات همکاران سیستم در نمایشگاه صنعت تهران

 

شرکت همکاران سیستم، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت، به معرفی نسل جدید محصولات خود می‌پردازد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فرید فولادی، عضو هیات مدیره و مدیر محصول شرکت همکاران سیستم، با اعلام این خبر گفت: « نسل جدید محصولات همکاران سیستم، شامل راهکار یکپارچه‌ای برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط است که با آخرین فناوری‌های روز دنیا توسعه داده شده و فعالیت‌های عمده یک سازمان را با نگرشی متفاوت پوشش خواهد داد.»

مدیر محصول شرکت همکاران سیستم همچنین قابلیت فرآیندمحوری را از جمله قابلیت‌های محصولات جدید شرکت همکاران سیستم ذکر کرد و گفت:« با استفاده از این امکان، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابلیت مکانیزه کردن گردش کار‌ها را خواهند داشت. همچنین با استفاده از امکان تحت وب بودن، مشکلات عمده‌ی توزیع سازمانی مرتفع شده است و فقط با داشتن یک خط ارتباطی مطمئن، کاربران از هر نقطه به نرم‌افزار دسترسی دارند.»

به گفته فولادی قابلیت چند شعبه‌ای، چند ارزی، امکان ارتباط با مشتریان و سایر ذینفعان از طریق سلف سرویس و رابط کاربری ساده و مدرن از دیگر مشخصات محصولات جدید این شرکت است.
فرید فولادی با اشاره به برنامه‌های همکاران سیستم در جریان نمایشگاه صنعت افزود: ‌«در طی روزهای نمایشگاه، تلاش خواهیم کرد با برگزاری سمینارهای متعدد، مفاهیم نوین راهکارهای کسب و کار را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذاریم.»
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، ۱۴ الی ۱۷ مهرماه، با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت بزرگ فعال در صنعت کشور و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و  مشاهده‌ی عناوین سمینار‌های همکاران سیستم، به صفحه‌ی ویژه‌ی نمایشگاه در سایت همکاران سیستم مراجعه کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.