تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

October 7, 2012
9:15 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50749

سیسکو راهبرد شبکه‌های هوشمند خود را با خرید تینک اسمارت توسعه می‌دهد

 

همکاران سیستم- شرکت سیسکو که یکی از بزرگ‌ترین عرضه کننده راهکار‌ها و تجهیزات شبکه‌ای است، از خرید شرکت تینک اسمارت (ThinkSmart) خبر داده است. تینک اسمارت در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌های مکانی مربوط به مشتریان فعالیت می‌کند.
به گزارش وب سایت zdnet، شرکت تینک اسمارت راهکارهایی عرضه می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توان داده‌های مکانی مختلف را از طریق فناوری Wi-Fi گردآوری و تحلیل کرد. این شرکت داده‌های مربوط به وضعیت سکونت، ترافیک و زمان بندی فعالیت‌های روزانه مشتریان در یک مکان را تحلیل می‌کند. کسب و کارهای کاربر با استفاده از این راهکار‌ها می‌توانند شناخت دقیق تری از مشتریان خود داشته باشند. استفاده از این راهکار‌ها حتی می‌تواند زمینه صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش درآمدهای این شرکت‌ها را فراهم کند.
هیلتون رومانسکی، سرپرست بخش توسعه تجاری شرکت سیسکو درباره چرایی خرید تینک اسمارت گفته است: خرید این شرکت می‌تواند سیسکو را در بهینه سازی فرایندهای تجاری کسب و کارهای مختلف یاری کند. با استفاده از راهکارهای عرضه شده از سوی این شرکت می‌توان برخی فعالیت و وظایف کارکنان کسب و کار‌ها را ساده کرد، زمان انتظار برای یافتن مشتریان را کاهش داد و حتی نیروی کار شرکت‌ها و سازمان‌ها را براساس ترافیک روزانه مشتریان مدیریت کرد. وی خرید اسمارت تینک را متناسب با راهبرد شبکه‌های هوشمند سیسکو دانسته و تاکید کرده است که هدف از این کار تجزیه و تحلیل داد‌های مکانی مشتریان با استفاده از شبکه‌های بیسیم و تولید آگاهی‌ها و بینش‌هایی است که به کمک آن بتوان به فرصت‌های تجاری جدید دست یافت.
اطلاعات بیشتری درباره معامله شرکت‌های سیسکو تینک اسمارت منتشر نشده، اما پیش بینی می‌شود این معامله در سال مالی ۲۰۱۳ نهایی شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.