تجارت الکترونیک

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

October 7, 2012
9:57 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50793

بزرگ‌ترین رویداد رسانه‌ای اوراکل با حضور ۵۰ هزار شرکت کننده برگزار شد!

 

همکاران سیستم- اوراکل روز یکشنبه گردهمایی اُپن ورلد (OpenWorld) خود را که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای رسانه‌ای این شرکت است، در منطقه بای آیریای سان فرانسیسکو در آمریکا آغاز کرد. این گردهمایی دیروز با سخنرانی لری الیسون، مدیر عامل اوراکل آغاز به کار کرد.
به گزارش وب سایت zdnet، شرکت اوراکل در این رویداد رسانه‌ای بزرگ رسانه‌ها و مشتریان خود را در جریان برنامه‌های آینده خود قرار می‌دهد. اوراکل درباره این گردهمایی اعداد و ارقامی منتشر کرده است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.
شرکت اوراکل که یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری کسب و کار به شمار می‌رود از حضور حدود ۵۰ هزار شرکت کننده از ۲۳ کشور جهان در این گردهمایی خبر داده است. این شرکت همچنین پیش بینی کرده است که بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان به صورت آنلاین در این رویداد رسانه‌ای شرکت کنند.
اوراکل همچنین اعلام کرده در محل برگزاری این گردهمایی ۲۵۲۳ نشست تخصصی برگزار خواهد شد. برای این نشست‌ها ۴۰۹۴۲ صندلی پیش بینی شده که ۸۱ درصد از شرکت کنندگان را پوشش می‌دهد. در این گردهمایی قرار است ۳۷۵۰ نفر سخنرانی کنند. ۴۵۷ شرکت شریک یا مشتری اوراکل نیز قرار است محصولات خود را در این گردهمایی معرفی کنند.
اوراکل درباره این گردهمایی اعداد و ارقامی دیگری نیز منتشر کرده است که وسعت این رویداد رسانه‌ای حکایت دارد، از جمله اینکه گفته است برگزاری این گردهمایی تاثیری ۱۲۰ میلیون دلاری بر اقتصاد محل برگزاری آن خواهد داشت و یا اینکه در این گردهمایی حدود ۱۴۲ هزار فنجان قهوه سرو خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.