اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن سیار

فناوری اطلاعات

October 8, 2012
9:18 دوشنبه، 17ام مهرماه 1391
کد خبر: 50848

تخفیف ۷۵ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل در ۴ استان کشور

 

ایرانسل مودم‌های وایمکس خود را با تخفیف ۷۵ درصدی در ۴ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس عرضه می‌کند.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در فاصله زمانی ۱۵ تا ۲۶ مهر ۱۳۹۱ از ۷۵ درصد تخفیف در قیمت مودم‌های Wi-Fi  و USB وایمکس ایرانسل بهره‌مند شوند.
در این زمان مودم‌های وای فای و USB ایرنسل با قیمت ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ ریال فروخته می‌شوند.
با ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس وایمکس در بازه زمانی مذکور کاربران فرصت خواهند داشت که در قرعه‌کشی ۱۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰ تبلت نیز شرکت کنند.
مراحل ثبت‌نام و عملیات پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام شود و در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت‌نام برای بیش از یک حساب، ثبت‌نام های اضافی ملغی می‌شوند.
برای ثبت‌نام سرویس وایمکس می‌توان به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آنها در وب‌سایت ایرانسل به نشانی
www.irancell.ir آمده، مراجعه کرد یا از طریق شماره‌های ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از سایر خطوط با مرکز تماس وایمکس ارتباط برقرار کرده و ثبت‌نام کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.