اینترنت و شبکه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

October 8, 2012
12:25 دوشنبه، 17ام مهرماه 1391
کد خبر: 50861

بخش بین الملل نمایشگاه رسانه های دیجیتال امروز افتتاح می‌شود

 

بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با حضور بیش از 20 کشور فعال در حوزه رسانه های دیجیتال بعد از ظهر امروز شنبه – 15 مهرماه- در محل مصلی تهران افتتاح می‌شود.
حسین واعظیان – مدیر بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در گفتگو با مهر اظهار داشت: بخش بین الملل این نمایشگاه با هدف بررسی و ارزیابی فعالان جامعه جهانی در زمینه رسانه های دیجیتال و یافت ارزشهای مشترک و گسترش دامنه تبادلات فرهنگی در زمینه فناوریهای اطلاعاتی و فرهنگی، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: در بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال کشورهایی چون آلمان، امارات متحده عربی، فرانسه، ایتالیا، اندونزی، هند، بوسنی، لبنان، گرجستان، تایلند، سوریه، افغانستان، عراق، تاجیکستان و برزیل حضور فعال خواهند داشت.

واعظیان ادامه داد: این بخش اصلی به دو بخش فرعی شامل کارگاهها و نشست ها و پاویون سلامت خانواده و حفاظت از کودکان در فضای مجازی تقسیم می‌شود که بخش کارگاهها و نشستها به سه حوزه موضوعی شامل حوزه سلامت خانواده و حفاظت از کودکان، مضامین فرهنگی اسلامی و محتوای فنی با موضوعاتی در حوزه انیمیشن و بازی می پردازد.

مدیر بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تصریح کرد: با توجه به اهمیت فرهنگسازی و آموزش شیوه استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پاویون سلامت خانواده و حفاظت از کودکان در فضای مجازی برگزار می‌شود که محلی برای اجتماع فعالان ایرانی و خارجی این حوزه به منظور ارائه دستاوردها، تبادل دانش و تجربیات و برقراری ارتباطات خواهد بود.

به گزارش مهر، ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در 10 بخش اصلی و فرعی 13 تا 22 مهرماه جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.