تلفن همراه

گوشی

October 9, 2012
9:25 سه شنبه، 18ام مهرماه 1391
کد خبر: 50920

دو گوشی یاقوتی ورتو با قیمت‌های نجومی در راه بازار

 

شرکت ورتو از دو گوشی هوشمند گران‌قیمت برای افرادی که علاقه خاصی به گوشی‌های لوکس دارند رونمایی کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد شرکت ایتالیایی ورتو دو گوشی Constellation Blue و Constellation Quest Blue را با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید معرفی کرده است. براساس گزارش ورتو، هر دو این گوشی‌ها با دست ساخته شده‌اند و از موادی مثل فیبر کربن آبی و کریستال یاقوت کبود در ساخت آنها استفاده شده است. بخش پشتی بدنه گوشی از چرم و استیل ضدزنگ تشکیل شده است. گوشی Constellation Blue، 155 گرم وزن دارد و ضخامت آن 12 میلی‌متر است. این گوشی از صفحه نمایش 5/3 اینچی لمسی HD AMOLED بهره می‌برد که از یاقوت کبود تشکیل شده است. دوربین این گوشی هشت مگاپیکسلی است، 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از اتصالات Wi-Fi, GPS و رادیو FM پشتیبانی می‌کند. گوشی Constellation Quest Blue هم 170 گرم وزن دارد و به دلیل وجود صفحه کلید، ضخامت آن 13 میلی‌متر برآورد شده است. صفحه نمایش این گوشی 46/2 اینچی VGA است و همانند گوشی قبلی از کریستال یاقوت کبود تشکیل شده و از اتصالات 3G, Wi-Fi، بلوتوث و چهار گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. به شکل پیش‌فرض آهنگ‌های ارکستر سمفونیک لندن از قبل برای زنگ موبایل این گوشی انتخاب شده است. بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی‌ها منتشر شده، انتظار می‌رود با قیمت بالایی در اختیار مشتریان قرار گیرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.