تلفن همراه

گوشی

October 19, 2012
11:42 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 50955

مدیر بازاریابی گوشی‌های هوشمند نوکیا کناره‌گیری کرد

 

مدیر مرکز بازاریابی گوشی‌های هوشمند نوکیا یک ماه پس از عدم موفقیت خود برای هدایت و کنترل صحیح بازار به سمت سری جدید محصولات Lumia نوکیا از این شرکت کناره‌گیری کرد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "ایلاری نورمی"(Ilari Nurmi) مدیر تولید و بازاریابی گوشی‌های هوشمند نوکیا پس از 15 سال شرکت نوکیا را ترک کرد و در این خصوص توضیحاتی را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت. "جیمز اتِریج"(James Etheridge) یکی از سخنگویان نوکیا از پاسخ دادن در این خصوص خودداری کرد و نورمی نیز برای پاسخ دادن به این اقدام خود حاضر نشد.

شرکت نوکیا ماه گذشته مجبور شد به دلیل عدم شفافیت کیفیت عکس و ویدیوهای تبلیغاتی که با گوشی هوشمند Lumia 920 تهیه شده بود عذرخواهی کرد. این مسئله استراتژی‌های ویژه تبلیغاتی نوکیا را در حالی زیر سوال برد که این شرکت تبلیغاتی تلاش‌های فراوانی را برای رقابت بیشتر با اپل و اندروید گوگل انجام می‌داد.

نورمی در صفحه شخصی خود نوشت: «بهترین‌ها را برای نوکیا آرزو می‌کنم و امیدوارم گوشی هوشمند Lumia 920 در بازار موفق باشد». شرکت نوکیا سری گوشی‌های Lumia و به خصوص سیستم‌عامل و دوربین آن‌ها را با همکاری نوکیا تولید می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.