اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن سیار

فناوری اطلاعات

October 19, 2012
12:19 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 50980

نسخه‌ جدید نرم افزار واسط کاربری مودم‌های وایمکس مبین‌نت ارایه شد

 

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرده است: نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر (Firmware) مودم‌های وایمکس این شرکت به تازگی منتشر شده است که با ارتقاء دادن فرم‌ویر مودم، بسیاری از مشکلاتی که ممکن است برخی مشترکان اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت هم‌اکنون با آن مواجه باشند برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ این شرکت به تمامی مشترکانی که از هر یک از مودم‌های BM632w، BM8301 (مودم بیرونی)، DX-350 یا IX-350 استفاده می‌کنند توصیه کرده است با به‌روزرسانی مودم خود، کیفیت ارتباط اینترنتی خود را ارتقاء دهند.

فرم‌ویر یا میان‌افزار، نرم‌افزار واسطی است که دسترسی به سخت‌افزار را میسر می‌کند و با استفاده از این نرم‌افزار واسط می‌توان تنظیمات مورد نظر را روی مودم اعمال کرد. معمولاً با مرور زمان مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشتی در فرم‌ویرهای قدیمی یافت می‌شوند و هم‌چنین گاهی فرم‌ویرهای قدیمی با برخی نرم‌افزارها یا سخت‌افزارهایی که تازه عرضه شده‌اند به خوبی کار نمی‌کند. بنابراین سازندگان سخت‌افزار گاهی نسخه‌ی جدیدی از فرم‌ویر خود را منتشر می‌کنند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنند.

در حال حاضر نسخه‌های جدید فرم‌ویر برای سه مودم وایمکس مبین‌نت منتشر شده است که مشترکان می‌توانند با به‌روزرسانی مودم خود با استفاده از آن‌ها، عملکرد و انعطاف‌پذیری مودم خود را در شبکه افزایش دهند.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت و مشاهده جدول تعیین شده، مدل مودم خود را پیدا کنند و با کلیک کردن لینک‌های «دریافت فایل» و «دریافت فایل به‌روزرسانی» در مقابل آن، راهنمای نصب و فرم‌ویر جدید مودم را دریافت کنند.

همچنین فایل آموزشی شامل راهنمای کامل به‌روزرسانی مودم در این سایت مشهود است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.