اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 19, 2012
19:31 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 51079

پایگاه اطلاع رسانی حج بعثه مقام معظم رهبری از شکوائیه جمعی از مشترکان همراه اول بخاطر خلف وعده و افزایش بدون اعلام تعرفه ها خبر داد

mci-haj.gif

پایگاه اطلاع‌ رسانی حج بعثه مقام معظم رهبری از شکوائیه جمعی از مشترکان همراه اول در مکه درباره هزینه مکالمه با ایران یا برعکس خبرداد و مسئولان همراه اول نیز توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، جمعی از حجاج بیت الله الحرام با ارسال شکوائیه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند. زائران می گویند همراه اول خلف وعده کرده است.

براساس این گزارش، جمعی از حجاج بیت الله الحرام با ارسال شکوائیه‌ای به دفتر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مکه مکرمه، خواستار رسیدگی به اجحاف صورت گرفته از سوی شرکت همراه اول نسبت به خود شدند.

بنابر این گزارش، به دنبال شکایت جمعی از مشترکان دارای سیم کارت‌های همراه اول در زمینه هزینه مکالماتشان با ایران یا بالعکس، مشاهده می شود، هزینه‌های کسر شده بسیار بالاتر از مبالغ ذکر شده در آگهی‌ها و اعلان‌های عمومی و تبلیغات این شرکت بوده است.

بنا به این گزارش برابر شکوائیه‌ای که به امضای جمعی از حجاج مشترک همراه اول رسیده، بهای مکالمات دریافتی از ایران که قبلا 350 تومان ذکر شده بود، به مبلغ 600 تومان افزایش یافته و بهای مکالمه با ایران که 700 تومان وعده داده شده بود، اکنون 2400 تومان محاسبه و از حساب کاربران کسر می شود که متاسفانه حدود 3 برابر بیش از آن چیزی است که در گذشته و در تبلیغات این شرکت رسما اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، خسارت دیدگان معتقدند از آنجا که این اقدام بدون اطلاع رسانی به مشترکان صورت گرفته، حق شکایت و درخواست احقاق حقوق خسارت دیدگان باید با جدیت پیگیری شود و در صورت بروز اشتباه در نوع محاسبه توسط شرکت همراه اول، در اسرع وقت باید مبالغ به حساب های آنها واریز شود، تا بتوانند در مدت باقی مانده سفر از این امکانات استفاده کنند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در رابطه با این خبر در تماس با مسئولان همراه اول از آنها پرسیدند، آیا تعرفه‌های وعده داده شده به حجاج عمل می‌شود، که مسئول روابط عمومی شرکت همراه اول از طرف این شرکت اعلام کرد: یقینا این خبر کذب محض است که تعرفه‌های اعلام شده همراه اول در حج اعمال نشود.

وی افزود: اگر حجاج  و شهروندان موردی را ملاحظه کردند، شماره خود را به شرکت همراه اول اعلام کنند و ما بررسی می‌کنیم، اما یقینا این کذب محض است که تعرفه‌ها اعمال نمی‌شود.

این مسئول روابط عمومی همراه اول گفت: سه تعرفه از سوی شرکت همراه اول اعلام شده است که همان هم در موسم حج اعمال می‌شود، برای حجاج به ازای هر دقیقه مکالمه با تماس از مبداء ایران 350 تومان، برای تماس زائر از مکه و مدینه به ایران برای هر دقیقه 700 تومان، برای ارسال هر پیامک توسط زائر 300 تومان و دریافت پیامک نیز توسط حجاج رایگان است.

این مسئول همراه اول اعلام کرد: ما به عین این تعرفه‌ها که قبلا نیز از سوی همراه اول اعلام شده، وفاداریم و به آن عمل می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.