اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

فناوری اطلاعات

October 19, 2012
21:34 جمعه، 28ام مهرماه 1391
کد خبر: 51089

واگذاری اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات با شرایط ویژه در ۸ استان کشور

 

سینا: شرکت مخابرات ایران همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) و روز خانواده اولین جشنواره فروش اینترنت پرسرعت مخابرات را با شرایط ویژه آغاز کرده است.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این جشنواره ویژه استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، قم، قزوین، یزد، کرمان و مرکزی است.
در این جشنواره به ازای پرداخت تعرفه جاری شرکت مخابرات، می توان با عقد قرارداد یک ساله و بدون پیش پرداخت و به صورت پرداخت اقساطی روی قبض تلفن ثابت از دو برابر حجم قابل استفاده در ماه بهره مند شد.
مشتریان فعلی شرکت نیز می توانند در طول ایام جشنواره از تخفیف ویژه نیم بها بودن حجم دانلود مازاد استفاده کنند. حجم دانلود خریداری شده در طول مدت جشنواره تا ۱۲ ماه بعد قابل استفاده خواهد بود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانند با مرکز خدمات شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند.
امکان استفاده از اینترنت با ۲ برابر حجم دانلود بیشتر و قیمت یکسان نسبت به طرح عادی در طول مدت یکساله قراداد از مزایای این طرح به شمار می رود بطوریکه در این طرح با همان میزان پرداختی امکان استفاده از ۲ برابر حجم دانلود فراهم شده که با توجه به این قیمت در موارد مشابه صرفه جوئی قابل توجهی را برای مشتریان به همراه دارد.
تسهیلات مالی برای مشتری با توجه به پرداخت اقساطی بدون پیش پرداخت نیز فراهم شده که متقاضیان با درنظر گرفتن شرایط اعلام شده توسط شرکت مخابرات استان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به تقسیط مبلغ قرارداد اقدام کنند.
پرداخت صورتحساب ADSL به صورت اقساطی روی قبض تلفن ثابت باعث مقرون به صرفه بودن استفاده از این سرویس است و در این طرح برای رفاه حال مشتریان پیش بینی شده تا تمامی محاسبات هزینه ای ADSL پس از استفاده روی قبض تلفن ثابت دریافت شود.
 

محصول

ADSL

1GB

2GB

4GB

6GB

8GB

128Kbps

 ۶۵,۰۰۰ریال

 ۷۰,۰۰۰ریال

 ۸۰,۰۰۰ریال

 ۹۰,۰۰۰ریال

۱۰۰,۰۰۰ریال

۲۵۶Kbps

 ۹۰,۰۰۰ریال

 ۹۵,۰۰۰ریال

 ۱۰۵,۰۰۰ریال

 ۱۱۵,۰۰۰ریال

 ۱۲۵,۰۰۰ریال

۵۱۲Kbps

 ۱۱۵,۰۰۰ریال

 ۱۲۰,۰۰۰ریال

 ۱۳۰,۰۰۰ریال

 ۱۴۰,۰۰۰ریال

 ۱۵۰,۰۰۰ریال

۱Mbps

 ۱۳۵,۰۰۰ریال

 ۱۴۰,۰۰۰ریال

 ۱۵۰,۰۰۰ریال

 ۱۶۰,۰۰۰ریال

 ۱۷۰,۰۰۰ریال

۲Mbps

 ۱۷۵,۰۰۰ریال

 ۱۸۰,۰۰۰ریال

 ۱۹۰,۰۰۰ریال

 ۲۰۰,۰۰۰ریال

۲۱۰,۰۰۰ریال

 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.