اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 28, 2012
4:21 یکشنبه، 7ام آبانماه 1391
کد خبر: 51219

اچ پی پلت فرم جدیدی برای مدیریت خدمات آی تی عرضه کرد

 

شرکت اچ پی از عرضه پلت فرم جدیدی در زمینه مدیریت خدمات آی تی خبر داده که مبتنی بر فناوری پردازش ابری است. 
به گزارش وب سایت eweek، شرکت اچ پی پلت فرم جدیدی به نام Service Anywhere روانه بازار کرده است که با برخی از فناوری‌های ساخت این شرکت مثل پایگاه داده مدیریت پیکره بندی‌های جهانی (UCMDB) یکپارچه شده است. این پلت فرم تحت فناوری‌هایی است که نرم افزار را به صورت خدمات (SaaS) ارائه می‌کند. 
براساس این گزارش، کاربران به کمک این پلت فرم می‌توانند رویدادهای مختلفی را که در دنیای آی تی می‌گذرد مدیریت کنند و دسترسی همیشگی مشتریانشان به خدمات و محصولات خود را تضمین کنند. 
یکی از ویژگی‌های این پلت فرم این است که با ابزارهای مربوط به شبکه‌های اجتماعی یکپارچه شده و کسب و کارهای کاربر را در فرایند حل مشکلات آی تی یاری می‌کند. پاول مولر، معاون بخش بازاریابی شرکت اچ پی درباره این پلت فرم گفته است: این پلت فرم کار پیکره بندی خود را بدون استفاده از کد انجام می‌دهد و این ویژگی باعث سهولت و افزایش سادگی استفاده از آن خواهد شد. 
شرکت اچ پی برای این پلت فرم تمهیدات امنیتی خاصی مثل فایروال‌ها، روتر‌ها، فهرست‌های کنترل دسترسی و غیره نیز در نظر گرفته است. برای دسترسی به این پلت فرم از طریق فناوری‌های شبکه‌ای نیز از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده شده است. این شرکت برای شرایط و بحران‌های پیش بینی ناپذیر نیز تمهیدات خاصی اندیشیده است. راهکار شرکت اچ پی برای بازیابی اطلاعات در صورت بروز هرگونه فاجعه‌ای این است که داده‌های کسب و کارهای کاربر را بر روی یک پایگاه جایگزین نیز ذخیره می‌کند تا در صورت بروز هرگونه سانحه‌ای کار بازیابی اطلاعات را آسان‌تر کند. 
اچ پی این پلت فرم را به دو صورت عرضه خواهد کرد. کاربرانی که می‌خواهند از آن فقط برای مقاصد خاص و تعریف شده‌ای استفاده کنند می‌توانند با پرداخت ۸۹ دلار حق اشتراک ماهیانه از این پلت فرم استفاده کنند. اما کسب و کارهایی که برای استفاده از آن مقاصد مختلفی را مد نظر دارند و قرار است چندین کاربر همزمان از آن استفاده کنند باید ماهیانه ۱۷۸ دلار بپردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.