سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 29, 2012
16:35 دوشنبه، 8ام آبانماه 1391
کد خبر: 51257

یک دستگاه یکپارچه با کارایی مناسب ازASUS

 

کامپیوترهای یکپارچه ایسوس همواره ترکیبی از بالاترین کیفیت، استحکام و طول عمر بالا و خلاقیت را ارائه می‌نمایند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس تحقیقات PCWorld در سال 2011، کامپیوترهای یکپارچه  مبتنی بر ویندوز ASUS به عنوان نخستین انتخاب کاربران و به دلیل بالاترین میزان رضایت آن‌ها برگزیده شده‌اند. کامپیوترهای All-in-One ایسوس مجموعه متنوعی از محصولات با پیکربندی‌های مختلف را شامل می‌شوند که سری ET2013 از جدید‌ترین محصولات ارائه شده توسط این شرکت می‌باشد. این سری از  All-in-Oneها به پردازنده‌های نسل سوم Core اینتل مجهز بوده تا بهترین عملکرد در کارایی همراه با بالاترین بهره‌وری انرژی را به همراه داشته باشند. سری ET2013 با ظاهری زیبا و منحصر به فرد و بدنه‌ای بسیار باریک، کمترین فضای میز کار شما را به خود اختصاص می‌دهد. قابلیت چند لمسی این کامپیوتر، سرعت شما را در هنگام کار افزایش خواهد داد. همچنین امکان اتصال کامپیوتر از طریق  VESA جلوه دیگری به محیط کار شما خواهد بخشید. کامپیوترهای سری ET2013 به حداکثر 8 گیگابایت حافظه و کارت گرافیکی AMD HD7470M مجهز شده‌اند. این کامپیوترها با یک هارددیسک 500 گیگابایتی تا حداکثر یک تر ابایت و یا یک حافظه 64 گیگابایتی SSD قابل دسترس خواهند بود. یک درایو نوری Blu-ray و دو پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 2.0، یک کارت خوان و یک خروجی HDMI در کنار بدنه کامپیوتر قرار دارد. در پانل پشتی ET2013IGTI هم دو پورت USB دیگر، یک خروجی HDMI، یک پورت VGA، اترنت گیگا بیتی، قفل امنیتی و ورودی آداپتور تعبیه شده‌اند.
 
این سری از کامپیوترهای ایسوس دارای نمایشگر 20 اینچی با نور پشتی LED و رزولوشن 900*1600 می‌باشند. همچنین در ارائه کیفیت بالای تصاویر با نسبت 16:9 می‌توانند کمترین میزان انرژی را مصرف می‌نمایند. از دیگر ویژگی‌های ET2013IGTI می‌توان به تیونر داخلی تلویزیون و نیز قابلیت امنیتی SmartLogon برای تشخیص چهره کاربر اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.