تبلت

تلفن همراه

November 4, 2012
23:46 یکشنبه، 14ام آبانماه 1391
کد خبر: 51353

تجربه ای متفاوت از رانندگی با گلکسی تب 10.1 سامسونگ

 

کمپانی خودرو سازی KIA به تازگی محصول جدید خود یعنی K9 Luxury Sedan را معرفی کرد.
 

samsung drive.jpg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این محصول که مجهز به گلکسی تب 10.1 سامسونگ است، تجربه جدیدی از رانندگی را به لطف سامسونگ، با خود به همراه می‌آورد. این خودرو که با همکاری سامسونگ ساخته شده است، در بین محصولات مجلل KIA جای می گیرد و قابلیت های آن فراتر از حد انتظار مشتریان، خواهد بود. راهکار جدید سامسونگ برای رانندگی، شامل امکاناتی می‌شود که در گلکسی تب 10.1 جای گرفته است؛ از جمله این امکانات می‌توان به ویدیوی آموزشی، کاتالوگ الکترونیک ماشین و ویجت هایی اشاره کرد که اطلاعات متنوعی را درباره خودرو، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به کمک این ویژگی منحصر به فرد، کمپانی خودرو سازی KIA می‌تواند میزان رضایت مشتری خود را افزایش دهد و به کاربران اجازه دهد تا از آخرین تکنولوژی موجود بر روی وسیله نقلبه خود، لذت ببرند.
 
گلکسی تب 10.1 سامسونگ شامل رابط کاربری ویژه K9 است و قابلیت های ویژه ای را در رابطه با این خودرو، در خود جای داده است. سامسونگ این امکان را در طرح « راهکاری جدید برای تجربه ای متفاوت از رانندگی » فراهم کرده است که کمپانی ها بتوانند محیط و امکانات موجود را مطابق با سلایق خود تغییر دهند و آن را برای کاربران خود شخصی سازی کنند.
 
یکی دیگر از امکانات گلکسی تب 10.1 سامسونگ در خودروی KIA ، تکنولوژی UVO است. این تکنولوژی که برای ارتباط کامپیوتری درون خودروها KIA تعبیه شده است، این اجازه را به راننده می‌دهد تا به آسانی و از طریق فرامین صوتی، به اطلاعات و خدمات متنوعی دسترسی داشته باشد. از جمله سرویس هایی که این تکنولوژی ارائه می‌دهد می‌توان به کنترل هوشمند امنیت، نگهداری و مراقبت از خودرو، راهنمای استفاده و … اشاره کرد. تکنولوژی UVO به مشتریان KIA کمک می‌کند تا تجربه یک رانندگی هوشمند را داشته باشند و از خودروی با شخصیت خود، لذت ببرند.
 
کاتالوگ دیجیتال و قابلیت های اختصاصی شده برای K9 به مشتریان KIA اجازه می‌دهد تا دسترسی آسان و سریعی به اطلاعات خودروی خود داشته باشند و آخرین اخبار را از طریق مجله KIA Motors دریافت نمایند. کاربران همچنین می‌توانند با مراجعه به بخش ویدیو های آموزشی، درباره نگهداری و تعمیرات خودروی خود نیز اطلاعات مفیدی را کسب نمایند.
 
تجهیز اتومبیل K9 به سیستم های پیشرفته سامسونگ، این امکان را در اختیار رانندگان می‌گذارد تا از آخرین تکنولوژی های روز در ماشین خود لذت ببرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.