اپراتورها

تلفن همراه

November 9, 2012
22:32 جمعه، 19ام آبانماه 1391
کد خبر: 51449

برنامه‌های مخابرات برای حضور در تلکام2012

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برنامه های گروه شرکت مخابرات ایران را برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2012) که از 24 تا 27 آبان ماه جاری در تهران برگزار می‌شود، تشریح کرد.
به گزارش مهر، داوود زارعیان با بیان اینکه امسال برای سومین سال پیاپی شرکت مخابرات ایران در قالب گروه شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: شرکت های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران، شرکتهای همکار مستقیم و شرکتهای سهامدار و شریک مخابرات همه در قالب یک گروه در نمایشگاه تلکام حضور دارند.
 
وی هدف این حضور گروهی را معرفی برند بزرگترین شرکت بــورسی کشور عنوان کرد و ادامه داد: جلوگیری از هزینه های اضافی و رقابتهای درون شرکتی و در دسترس قرار دادن تمامی خدمات به بازدیدکنندگان از دیگر اهداف این حضور گروهی است.
 
دکتر زارعیان با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، 8 شرکت مخابراتی استانی، شرکت مبین نت و مبین وان، تالیا، جیرینگ، خدمات اول مبین و رهپویان از جمله شرکتهای گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام هستند اضافه کرد: این شرکتها در سالنهای 6 و 7 نمایشگاه تلکام، خدمات خود را ارائه خواهند داد.
 
وی ارائه خدمات مستقیم در دو بخش تلفن همراه و ثابت، عرضه سرویس های ارزش افزوده جدید و راه اندازی خدماتی که طی یکسال گذشته کار کارشناسی بر روی آنها صورت گرفته را از جمله تفاوتهای بارز حضور گروه شرکت مخابرات ایران در ایران تلکام 2012 نسبت به سال گذشته عنوان کرد و گفت: افزایش تعداد شرکتهای گروه مخابرات ایران از دیگر تفاوتهای این حضور است.
 
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از معرفی چندین سرویس در حوزه ارائه خدمات ADSL در طول برپایی نمایشگاه خبر داد و گفت: فعالیت مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات ایران برای خدمات ADSL که هم اکنون در 8 استان کشور راه اندازی شده و قرار است به 30 استان کشور تعمیم داده شود در این نمایشگاه تشریح خواهد شد.
 
وی رونمایی از برند ADSL مخابرات را از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران در روزهای برپایی تلکام عنوان کرد و افزود: شرکتهای رهپویان و مبین وان نیز از خدمات ارزش افزوده جدیدی در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد.
 
زارعیان برگزاری کارگاههای خدمات NGN و FMC بازارهای عمودی ، IPTV ، را در راستای آمــــوزش و اطلاع رسانی خدمات نوین مخابرات و ارزش افزوده از دیگر برنامه های گروه شرکت مخابرات ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام برشمرد.
 
به گزارش مهر، گروه مخابرات ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تلکام 2012 – از 24 لغایت 27 آبان ماه ، بــــا شعار "خدماتی از جنس فردا ، پاسخی است به اعتماد شما" در محل دائمی نمایشگاه های تهران حاضر می شود که هدف از حضور متمرکز گروه مخابرات ایران، حفظ جایگاه و ارائه هماهنگ و متمرکز خدمات و تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و گسترش فرهنگ ارتباطات و ایجاد زمینه مساعد برای ارائه آخرین دستاوردهای ارتباطی و مخابراتی است.
 
در نمایشگاه تله کام امسال حدود 200 شرکت ایرانی و 25 شرکت خارجی حضور دارند و شرکت مخابراتی ایران بصورت گروه در فضای شش هزار متری سالن های 6 و 7 نمایشگاه تلکام حضور خواهد یافت.
 
علاوه بر شرکتهای داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاههای صنعتی کشور، سایت های خبری مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.