اپراتورها

تلفن همراه

November 14, 2012
0:14 چهارشنبه، 24ام آبانماه 1391
کد خبر: 51509

اولین حضور رایتل در نمایشگاه تلکام

 

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام) 2012، در حالی از روز چهارشنبه آغاز به کار خواهد کرد که در این دوره رایتل برای نخستین بار تجربه خدمات 3G در نمایشگاه ایران ارائه می‌کند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی رایتل، ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری نسل سوم تلفن همراه علاوه بر تجربه خدمات پایه شامل تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه ای (MMS) که سبب بهبود کیفیت تماس‌ها، افزایش امنیت ارتباط، افزایش پهنای باند و کاهش تاخیر در برقراری ارتباط می‌شود، برای نخستین بار در نمایشگاه تله کام عرضه خواهد شد.
تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طرفین ارتباط می توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. همچنین مشترکین رایتل می توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم روی گوشی تلفن همراه خود تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند.
مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوری های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. در کنار خدمات عنوان شده، فناوری نسل سوم امکان استفاده از طیف گسترده تری از خدمات ارزش افزوده (VAS) همچون تلویزیون همراه، بانکداری همراه، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری را فراهم می‌کند.
در مدت برگزاری نمایشگاه تله کام، روزانه 3 کارگاه آموزشی  با موضوعات فن آوری های نسل سوم در قیاس با فن آوری نسل های پیشین، سرویس های چند رسانه ای نسل سوم، بستر ارائه خدمات، اکوسیستم، بازیگران و خدمات پهن باند نسل سوم، آشنایی با خدمات نسل سوم تلفن همراه، سرویس‌های چند رسانه ای نسل سوم، آشنایی با خدمات نسل سوم تلفن همراه، فن آوری های نسل سوم در قیاس با فن آوری نسل‌های پیشین برپا خواهد بود.
غرفه رایتل در این نمایشگاه در سالن 8 و 9 و به دو صورت داخل سالن و خارج سالن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.