اپراتورها

تلفن همراه

November 14, 2012
22:31 چهارشنبه، 24ام آبانماه 1391
کد خبر: 51523

نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل برگزار‌شد

عصر ایران – نخستین همایش معرفی محصولات و راهکارهای سازمانی و تجاری ایرانسل همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران تلکام2012، برگزار‌شد.



صبح امروز نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل درسالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکتهای خصوصی و سازمانهای دولتی برگزار شد.



دراین همایش که برای نخستین باردرکشور برگزارمی شود،محصولات ویژه ایرانسل جهت استفاده شرکتهای خصوصی وسازمانهای دولتی که متناسب با نیازهای آنها قابلیت برنامه ریزی دارد، معرفی شدند.



همچنین خدمات متنوع ایرانسل درحوزه امنیت وسلامت از جمله سرویس آهنگ پیشواز تبلیغاتی وتجاری، سرویس ارتباط ماشین به ماشین (M2M) ، سرویس انتخاب شماره های تلفن همراه متوالی،سرویس بانکداری همراه، سرویس پیام کوتاه انبوه تجاری،سامانه سازماندهی هزینه،سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب ، سرویس موقعیت یابی، سرویس سیم کارت پیام رسان، سرویس شبکه امن همراه، سرویس شبکه اختصاصی تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از جمله محصولاتی بودند که در این همایش معرفی شدند.



درحوزه مدیریت هزینه‌های ارتباطی کسب و کارها هم ایرانسل خدمات ویژه‌ای نظیر کنترل هزینه‌های عملیاتی، کنترل هزینه‌های تماس، فهرست طلایی، کنترل حساب اینترنتی و خدمات پرداخت سازمانی را در این همایش معرفی کرد.



دراین همایش راهکارهای اطلاع رسانی و تبلیغات ایرانسل هم در بخش‌های آهنگ پیشواز تجاری، پیامک انبوه تجاری، پیشخوان تجاری، تبلیغات هوشمند، نظرسنجی و سرویس اطلاعات شهری و راهکارهای دسترسی مستمر ایرانسل شامل خدمات سلامت همراه، خدمات سازمانی همراه، آموزش همراه و پایش ویدئوی مستمر به مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار معرفی  شدند.



گفتنی است درانتهای این نشست نیزکارشناسان بخش محصولات و خدمات مربوط به شرکتهای ایرانسل به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.



لازم به یادآوری است؛ نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل امروز 24 آبان ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن کنفرانس شماره یک محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارمی ‌شود.



ایرانسل براساس نیازهای سازمانها به ارائه محصولات می پردازد



ایرانسل برای نخستین باردرکشورارائه خدمات به شرکتها و سازمانها را آغاز کرده و براساس نیازهای ویژه هر سازمان به ارائه  خدمات می پردازد.



باقرصمدی مدیرارشد بازاریابی تجاری ایرانسل با بیان این مطلب در نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل،گفت: مطالعات درخصوص ارائه خدمات به شرکتهای خصوصی، ارگانها و سازمانهای دولتی بیش از یک سال و نیم است که در ایرانسل آغاز شده و با ارائه خدمات متنوعی ادامه دارد.



صمدی خاطرنشان کرد:زمانی که یک اپراتور، خدماتی را به مشترکین عادی ارائه می کند، مشترکین عادی می توانند با اختیار خود از آن محصول استفاده و یا ازاستفاده ازآن صرف نظرکنند، این درحالی است که در زمینه محصولات تجاری، شرکتها پس از مطرح کردن مشکلاتشان ومتناسب با نیازهایشان محصولات را دریافت و مورد استفاده قرار می دهند.



وی با تاکید براین موضوع که امنیت اطلاعات یکی ازمهمترین موارد مورد توجه درحوزه خدمات شرکتی است،گفت: راهکارهای امنیتی به این معنا است که بتوان اطلاعات را از یک مجرای امن انتقال داد که این موضوع در حوزه محصولات شرکتی به صورت کامل ارائه می شود.



مدیرارشد بازاریابی تجاری ایرانسل با اشاره به اینکه مدیریت هزینه ها یکی دیگراز موارد مورد توجه شرکتها و سازمانها است، اضافه کرد: قطعا استفاده از محصولات شرکتی ایرانسل هزینه هایی کمتر از هزینه های جاری شرکتها و سازمانها دارد و در همین خصوص به تخفیف 35 درصدی شرکتها و سازمانها دراستفاده از خدمات MVPN ایرانسل اشاره کرد که ارزان ترین تعرفه موجود در کشوراست.



وی خاطرنشان کرد: شرکتها می توانند با استفاده ازشماره های اختصاصی کوتاه، مانند کدهای تلفن داخلی که برای ارتباط پرسنل با یکدیگردرداخل شرکت مورد استفاده قرار می گیرد،از شماره های کوتاه برای تماس با تلفن همراه همکارانشان استفاده کنند که قابلیت اتصال به شبکه سانترال تلفن داخلی شرکتها را هم دارد.



صمدی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب اپراتورهای بزرگ دنیا50 درصد درآمدهایشان را از مشترکین عادی دریافت می کنند و 50 درصد مابقی را از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قرار دان بستر ارتباطی شان بدست می آوردند اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد درسال 2020 سهم درآمدهای عادی مشترکین به 20 درصد کاهش خواهد یافت و مابقی از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قراردادن بستر ارتباطی اپراتورهای تامین خواهد شد و ایرانسل نیز برنامه هیا خود را در همین سمت پیش خواهد برد.



به روز رسانی آسان و امنیت بالا مهمترین مزایای بانکداری همراه امن ایرانسل



مهمترین مزایای بانکداری همراه امن ایرانسل به روز رسانی آسان و امنیت بالای آن است که  به اندازه کل پوشش شبکه ایرانسل امکان استفاده از آن وجود دارد.



هومن دمیرچی لو مدیر راهکارهای بانکداری ایرانسل با بیان این مطلب در نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل گفت: ارائه خدمات بانکداری مبتنی برUSSD نخستین خدمت ارائه شده توسط ایرانسل در حوزه بانکداری در کشور است که توانسته به نوعی نیاز به نصب نرم افزار بانکداری همراه و مشکلات بعدی در استفاده از این نرم افزار رابه کلی از بین ببرد.



وی اضافه کرد: یک سال و نیم است که ایرانسل ارائه خدمات به سازمانها و شرکت ها  را در برنامه های خود قرار داده و با توجه به اینکه بخش عمده ای از این سازمانها را بانکها تشکیل می دهند، ارائه محصولات و خدمات به بانکها در اولویت قرار دارد و با جدیت در حال اجرا لست.



دمیرچی لو تصریح کرد: درحال حاضربانکهای پاسارگاد،سامان، مسکن، گردشگری، پست بانک و موسسه خدمات پرشین سوییچ ازجمله بانکها و موسسات مالی و اعتباری هستند که ایرانسل با آنها قرارداد همکاری دارد و با استفاده از کد *100# استفاده از خدمات این بانکها برای مشترکین ایرانسل ممکن شده است.



مدیرراهکارهای بانکداری ایرانسل استفاده از رمز یکبار مصرف ایرانسل را یکی از جدیدترین محصولات اپراتور دوم درحوزه بانکداری عنوان و خاطرنشان کرد: دراین خدمت به طور کلی استفاده از سخت افزار ازبین رفته و مستقل از نوع دستگاه تلفن همراه مورد استفاده توسط مشترک، وی می تواند با استفاده از رمز یکبار مصرف ایرانسل از تمامی خدمات بانکهای متعدد در این حوزه بهره مند شود.



دمیرچی لو تکنولوژی NFC ( ارتباط راه نزدیک) را مهمترین تکنولوژی آینده صنعت مخابرات و ارتباطات عنوان و یادآورشد: ارتباط راه نزدیک بستری را  ارائه می کند که بر روی سیم کارت مشتری و در ارتباط با یک دستگاه رادیویی گیرنده قرار می گیرد و  موجب ارتقای امنیت انتقال داده ها می شود و ایرانسل نیز در همین راستا گام خواهد برداشت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.