اپراتورها

تلفن همراه

November 15, 2012
0:53 پنجشنبه، 25ام آبانماه 1391
کد خبر: 51531

قرارداد همکاری همراه اول با پرسپولیس امضا شد

 

باشگاه پرسپولیس و شرکت همراه اول قرارداد همکاری امضا کردند.
 
به گزارش ایسنا، صدوقی، مدیرعامل شرکت همراه اول درباره این همکاری گفت: شرکت همراه اول بیش از 55 میلیون مشترک دارد که از این تعداد 5 میلیون عضو انجمن فوتبال‌دوستان هستند. طبق مذاکراتی که با رویانیان انجام دادیم قرار شد هواداران پرسپولیس را به عضویت همراه اول دربیاوریم که در مرحله آزمایشی آن بیش از 150 هزار نفر عضو شده‌اند.
 
وی افزود: ما برای عضو‌گیری شرایط خاصی داریم همانند مبلغ عضویت که هواداران پرسپولیس باید آن را پرداخت کنند و طبق این قرارداد آن‌هایی که به عضویت انجمن هواداران پرسپولیس درمی‌آیند می‌توانند پس از تمامی مسابقه‌هایی که تیم فوتبال پرسپولیس در آن‌ها پیروز می‌شود، 15 دقیقه مکالمه رایگان و همچنین 30 پیامک رایگان داخل شبکه هدیه بگیرند.
 
صدوقی در ادامه گفت: هواداران می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 8040 به عضویت این انجمن دربیایند. همچنین در صورتی که تیم پرسپولیس در یکی از جام‌های حذفی یا لیگ برتر قهرمان شود، هدیه‌ی ویژه‌ای به اعضای انجمن تعلق می‌گیرد. هزینه عضویت در این انجمن برای هر نیم فصل 3 هزار تومان است. هواداران پرسپولیس همچنین می‌توانند سرود پرسپولیس را به عنوان آهنگ پیشواز خود قرار دهند.
 
در ادامه رویانیان درباره این قرارداد همکاری گفت: این قرارداد طوری تنظیم شده که هم باشگاه پرسپولیس و هم شرکت همراه اول سود داشته باشند. به زودی سیم‌کارت همراه اول پرسپولیس به فروش می‌رسد که اتفاق جدیدی است. از طریق این سیم‌کارت هواداران پرسپولیس می‌توانند کارت هواداری باشگاه را خریداری کنند و مبلغ عضویت آن را از طریق قبل موبایل خود پرداخت کنند. برای مثال برای کارت هواداری دو ستاره ما که 25 هزار تومان است، هواداران می‌توانند این مبلغ را در اقساط 6 ماهه در قبض همراه اول خود پرداخت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.