اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

November 16, 2012
17:20 جمعه، 26ام آبانماه 1391
کد خبر: 51544

شبکه ملی عدالت افتتاح شد

 

طرح شبکه ملی عدالت از سوی رییس قوه قضاییه با حضور مسوولان قضایی افتتاح شد.
 
به گزارش ایسنا، در جلسه شورای روسای دادگستری‌های سراسر کشور و با حضور مسوولان عالی قضایی طرح شبکه ملی عدالت توسط آیت‌الله آملی لاریجانی افتتاح شد.
 
براساس این گزارش و به گفته‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری رییس مرکز آمار و انفورماتیک دستگاه قضایی قوه قضاییه پیش از این موفق شده بود شبکه‌ای را در دادگستری‌ها راه‌اندازی کند که البته این شبکه دارای ایراداتی بود از جمله اینکه ضریب نفوذ آن 85 درصد بود.
 
وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت و با افتتاح شبکه‌ ملی عدالت ضریب نفوذ به غیر از چهار نقطه به 100 درصد رسیده و حدود 900 نقطه به این شبکه سراسری متصل شده‌اند.
 
شهریاری یادآور شد: در خصوص اتصال سازمان‌های تابعیه دستگاه قضایی به شبکه دادگستری‌ها در گام نخست سازمان پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این شبکه متصل شده‌اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.