اپراتورها

تلفن همراه

November 17, 2012
11:45 شنبه، 27ام آبانماه 1391
کد خبر: 51557

عرضه خدمات به شرکت ها و سازمان ها، راهبرد جدید ایرانسل است

 

مدیر ارشد بازاریابی تجاری ایرانسل با اشاره به این که عرضه خدمات به شرکت ها و سازمان ها راهبرد جدید این اپراتور است، گفت: ایرانسل برای نخستین باردر کشور ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها را آغاز کرده و بر اساس نیازهای ویژه هر سازمان خدمات ارایه می کند.
 
به گزارش ایرنا ، ˈ باقرصمدی ˈ روز جمعه در سیزدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – تلکام 2012- در جمع خبرنگاران افزود: مطالعات در خصوص ارائه خدمات متنوع از سوی ایرانسل به شرکت های خصوصی، ارگان ها و سازمان های دولتی بیش از یک سال و نیم است که آغاز شده است که همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به این که مدیریت هزینه ها یکی دیگر از موارد مورد توجه شرکت ها و سازمان ها است، اظهارداشت : استفاده از محصولات شرکتی ایرانسل هزینه هایی کمتر از هزینه های جاری شرکت ها و سازمان ها دارد .
 
صمدی یاد آور شد: در حال حاضر اغلب اپراتورهای بزرگ دنیا نیمی از درآمدهایشان را از مشترکین عادی دریافت می کنند و نیمی دیگر را از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قرار دادن بستر ارتباطی شان به دست می آوردند.
 
وی افزود: مطالعات نشان می دهد درسال 2020 میلادی سهم درآمدهای عادی مشترکین به 20 درصد کاهش خواهد یافت و مابقی از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قراردادن بستر ارتباطی اپراتورهای تامین خواهد شد و ایرانسل نیز برنامه های خود را در همین سمت پیش خواهد برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.