اپراتورها

تلفن همراه

November 22, 2012
4:42 پنجشنبه، 2ام آذرماه 1391
کد خبر: 51625

ارائه SLA به مشترکان سیم کارتهای تالیا

 

معاون بازاریابی و فروش گسترش ارتباطات تالیا با اشاره به از سرگیری عرضه خدمات از طریق شبکه سیم کارتهای اعتباری تالیا از ارائه موافقتنامه سطح کیفیت خدمات SLA همراه با سیم کارتهای این اپراتور خبر داد. 
 
داوود سالاریان در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری گروه مخابرات ایران در نمایشگاه ایران تلکام 2012 با اشاره به برنامه ریزی های در دست انجام برای تحول در پروژه سیم کارتهای اعتباری به دنبال تغییر مالکیت این شبکه اظهار داشت: شبکه تالیا هم اکنون با 850 آنتن BTS در سطح کشور فعال است و حدود 200 هزار مشترک فعال دارد که تمامی تلاش این است که تا پایان سال تعداد آنتن های BTS را به 1500 عدد برسانیم. 
 
وی با بیان اینکه با احیای شبکه تالیا باردیگر مشترکان این شبکه افزایش خواهند یافت افزود: تالیا برای جلب اعتماد متقاضیان و مشترکان خود نسبت به تعریف و پیاده سازی موافقت نامه سطح کیفیت خدمات SLA- اقدام کرده است به این معنی که متقاضیان در هنگام خرید این سیم کارتها از میزان کیفیت مکالمات و دیگر خدمات آن آگاهی خواهند یافت و براساس میزان کیفیتی که مدنظرشان است در سطوح مختلف خدمات دریافت می کنند. 
 
سالاریان ارائه خدمات در شبکه تالیا را متفاوت از قبل ارزیابی کرد و افزود: استراتژی های تالیا برای رقابت با دیگر اپراتورهای موجود در کشور و با نگاهی به بازار مشتریان سازمانی تعریف شده است و تنها بر بازار مشتریان خانگی تمرکز ندارد.
 
وی گفت: در همین حال درصدد ایجاد مرکز خدمات تالیا برای ارائه خدمات منسجم و تحت مدیریت یک مرکز به مشتریان تالیا هستیم.
 
معاون بازاریابی و فروش گسترش ارتباطات تالیا تصریح کرد: شبکه تالیا از اوایل دی ماه باردیگر رونق خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.