بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 29, 2012
11:38 پنجشنبه، 9ام آذرماه 1391
کد خبر: 51756

سامان پرداخت تندیس زرین بانکداری الکترونیکی دریافت کرد

 

پرداخت الکترونیک سامان به عنوان برترین PSP از نظر ارایه خدمات پرداخت الکترونیک به بانک های ایرانی شناخته شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، با اتمام کار برگزاری کنفرانس بانکداری الکترونیکی به عنوان تنها رویداد تخصصی این حوزه در کشور، اسامی بانک ها و شرکت‌هایی که از دیدگاه این نهاد علمی حائز شرایط لازم برای کسب تندیس eBank Award 2012  بودند اعلام شد.
 
دبیرخانه ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی، تندیس زرین تعالی بانکداری الکترونیکی را در زمینه ارایه خدمات پرداخت الکترونیک به بانک‌های ایرانی به شرکت پرداخت الکترونیک سامان اهدا کرد.
 
پرداخت الکترونیک سامان نخستین شرکت ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک در نظام بانکی کشور است که در حال حاضر به 5 بانک معتبر شامل بانک ملی ایران، بانک صادرات، بانک سپه، بانک سامان و موسسه اعتباری توسعه این خدمات را از طریق بسترهای گوناگون نظیر کارتخوان، درگاه اینترنتی و تلفن همراه ارائه می‌نماید.
 
شایان ذکر است ششمین همایش بانکداری الکترونیکی با رویکرد توجه به مسائل علمی و کاربردی بانکداری الکترونیکی،28 و 29 آبان ماه سال جاری در محل سالن همایش های وزارت کار(تلاش) برگزار گردید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.