رگولاتوری

فناوری اطلاعات

December 2, 2012
1:02 یکشنبه، 12ام آذرماه 1391
کد خبر: 51800

تقی پور از وزارت ارتباطات برکنار و وزیر راه سرپرست وزارت ICT شد

taghipur1.jpg

بعد از مدتها گمانه زنی و تکذیب های نمادین، شامگاه روز شنبه ۱۱ آذرماه، با حکم رئیس جمهوری، دکتر رضا تقی پور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برکنار شد.
 
رییس جمهور در احکام جداگانه ایی نیکزاد را با حفظ سمت بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تقی پور را بعنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،  متن این احکام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای مهندس نیکزاد
 
نظر به تعهد و دانش و تجربیات ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می گردید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
 
محمود احمدی نژاد
 
دکتر احمدی نژاد همچنین در نامه ایی از زحمات و خدمات دکتر تقی پور در مدت تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی کرد.
 
این نامه به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر تقی پور
 
بدینوسیله از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی می کنم.
 
از خداوند متعال سلامتی و بهروزی و دوام توفیقات شما را در سایر عرصه های خدمت گذاری به کشور، نظام و مردم خواستارم.
 
محمود احمدی نژاد
 
انتصاب دکتر تقی پور بعنوان مشاور رییس جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات
 
رییس جمهور در حکمی دکتر تقی پور را بعنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر تقی پور
 
سلام علیکم
 
نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی بعنوان مشاور رییس جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می شوید.
 
امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی موفق و موید باشید.
 
محمود احمدی نژاد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.