سخت‌افزار

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 5, 2012
16:37 چهارشنبه، 15ام آذرماه 1391
کد خبر: 51870

محبوب‌ترین دستگاه‌های دیجیتال برای مدیران

ندا لهردی- بدون شک تکنولوژی امروزه نقش مهمی در زندگی روزمره افراد مختلف بازی می‌کند. در واقع حالا دیگر میزان نفوذ تکنولوژی و ابزارهایش در زندگی همه ما به اندازه‌ای شده است که نمی‌توان آن را حذف کرد. این در حالی است که برای همراهی با روند رشد جهان ناچار باید از تکنولوژی روز بهره گرفت. 

در این میان مدیران در سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های مختلف احتمالا نیاز به همراهی با تکنولوژی روز را بیشتر هم حس می‌کنند. مدیران در هر بخش و حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند برای رشد کاری خود و شرکت تحت مسوولیت‌شان باید از ابزارهای تکنولوژی مانند دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل شخصی و اپلیکیشن‌ها بهره بگیرند.
 
با این اوصاف است که این روزها بسیاری از مدیران می‌توانند جلسات کاری و مهم خودشان را حتی از راه دور هم مدیریت کرده و با خیالی آسوده به سفر بروند. آنها می‌توانند به موبایل‌های هوشمند و تبلت‌هایشان اعتماد کرده و از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی که برای مدیریت طراحی و تولید شده‌اند استفاده کنند تا کار مدیریت را به شکلی بهتر، موثرتر و خلاق‌تر انجام بدهند. این باعث می‌شود که مدیران در کنار مشغله‌های کاری‌شان، بتوانند زمان بیشتری را به خودشان و زندگی شخصی‌شان اختصاص بدهند.
تحقیقات و آمارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگ دنیا که روند رشد سریعی را دنبال می‌کنند، مدیران به روزی دارند که از تکنولوژی برای خلاقیت بیشتر استفاده می‌کنند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط بخش تحقیقاتی شرکت Dell، چیزی در حدود 60 درصد از مدیران شرکت‌های بزرگ و پیشرفته اعلام کرده‌اند که شرکت آنها از تکنولوژی روز استفاده می‌کنند. آنها معتقدند که استفاده آنها از ابزارهای تکنولوژی باعث شده است تا بتوانند خدمات بهتری را به مشتریانشان ارائه کنند و به همین دلیل استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات به یکی از استراتژی‌های اساسی و مهم برای آینده شرکت‌های آنها تبدیل شده است. به این ترتیب مدیران شرکت‌های بزرگ دنیا که در سال‌های اخیر شاهد رشد خوبی هم بوده‌اند اعلام کرده‌اند که صرف‌نظراز زمینه فعالیت هر شرکت، تکنولوژی به یکی از بخش‌های اصلی در هر صنعت و تجارت تبدیل شده است و به این دلیل برای موفقیت باید به خوبی از آن استفاده کرد. 
 

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.