تلفن همراه

گوشی

December 9, 2012
3:47 یکشنبه، 19ام آذرماه 1391
کد خبر: 51922

سونی گوشی اکسپریاE و اکسپریاE دوسیمکارته را معرفی کرد

 

سونی Xperia™ E، تلفن هوشمندی مقرون به صرفه با صدای HD، قابلیت پایش مصرف دیتا و مدیریت بهینه مصرف باتری، را معرفی می‌نماید.
 
ارتباطات همراه سونی ("سونی موبایل") امروز Xperia E، عضوی جدید و مقرون به صرفه از مجموعه تلفن‌های هوشمند سری Xperia، را معرفی کرد. Xperia E، تازه‌ترین تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید سونی، تک سیم کارته بوده و در کشورهای آفریقای جنوبی و مراکش در دسترس خواهد بود و مدل دو سیم کارته آن مختص منطقه خاورمیانه بوده و از سه ماهه نخست سال 2013 در دسترس خواهد بود.
 
Xperia E تلفن هوشمندی کامپکت و با قیمتی رقابتی است که برای ساده‌سازی طراحی شده است. این گوشی که در رنگ‌های مشکی، سفید  و صورتی در دسترس خواهد بود، کیفیت صدای متمایز HD را که مکالمات تلفنی را  بیش از پیش واضح‌تر می‌سازد ، به رخ می‌کشد. این گوشی همچنین به سیستم حذف کننده سرو صدای مزاحم محیط که با حذف سرو صدای زمینه امکان گفتگوی کاملا واضح را در هر محیطی فراهم می‌آورد، مجهز است.
 
Xperia E همچنین برای ایجاد امکان کنترل هزینه و مصرف باتری برای مصرف‌کنندگان طراحی شده است. برنامه کاربردی پایش مصرف دیتا مبلغ پرداختی بابت دیتای مصرفی را نمایش داده و حالت آماده بکار افزایش داده شده، مدت زمان آماده بکار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد.زمانی که صفحه نمایش برای چند دقیقه در حالت خاموش قرار گیرد، Wi-Fi و تبادل دیتا غیر فعال شده و اغلب برنامه‌های کاربردی به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری غیر فعال می‌شوند. هرچند که تماس‌های تلفنی و پیام‌رسانی به صورت عادی بکار خود ادامه می‌دهند. زمانی که یک بار صفحه نمایش را برای فعال کردن دستگاه از حالت آماده بکار لمس کنید، تمامی عملکردها به حالت عادی باز می‌گردند.
Sony Xperia E
این گوشی همچنین در مدل دو سیم کارته– Xperia E dual – نیز در دسترس است.  بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند به آسانی و تنها با یک تک لمس تعرفه‌ها را تعویض کنند تا در مقرون به صرفه‌ترین پلن باقی بمانند.
 
اسپریدون گوسِتیس، رئیس بازاریابی ارتباطات همراه سونی خاورمیانه و آفریقا، گفت: "از نظر کیفی و عملکرد، Xperia E و Xperia E dual گزینه‌هایی عالی برای کاربرانی است که برای نخستین بار تلفن‌ هوشمند خریداری می کنند. چنین کاربران با این مدل‌های جدید، اکنون می‌توانند نخستین گام‌های خود را به سوی دنیای تلفن‌های هوشمند Xperia بردارند. چیزی که این پیشنهاد را بیش از پیش جذاب می‌سازد قیمت مقرون به صرفه Xperia E و علاوه بر آن تجهیز این گوشی به ویژگی‌هایی است که عمدتا به تلفن‌های پیشرفته آندرویدی تعلق دارند."
 
Xperia E به کیفیت فراتر صدا با برنامه کاربردی واکمن بصورت از پیش بارگذاری شده که شامل تکنولوژی صوتی xLOUD™ می‌شود، صدای ساراند سه بعدی و اکولایزر دستی مجهز شده است. مصرف‌کنندگان همچنین به آسانی می‌توانند محتوای خود را بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی از طریق اتصال بی‌سیم DLNA ببینند و به اشتراک بگذارند.
 
Xperia E با آندروید ویرایش 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به منظور ارائه تازه‌ترین تجربه کاربری آندروید به بازار عرضه می‌شود3.
 
ویژگی‌های کلیدی برای Xperia E
 
تماس‌های تلفنی کاملا واضح به یاری صدای HD و سیستم حذف کننده سر و صدای مزاحم.
مدیریت بهینه مصرف دیتا و باتری
باتری با دوام 1500 mAh قابل تعویض
صفحه نمایش 3.5 اینچی HVGA برای مرور عالی اینترنت و تجربیات سرگرمی
تجربه موسیقی واکمن با xLOUD و ساراند سه بعدی
اتصال بی‌سیم DLNA برای به اشتراک گذاری  و مشاهده آسان محتوا مانند عکس و ویدیو بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی
مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتزی
Xperia E در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی و Xperia E dual در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.