سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 16, 2012
22:47 یکشنبه، 26ام آذرماه 1391
کد خبر: 52114

جدیدترین ALL-in-One های ایسوس به بازار ایران معرفی شدند

 

ایسوس به عنوان یکی بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات کامپیوتری در دنیا همواره از بزرگ‌ترین سبد تولید کالا بهره می‌برد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما یکی از محصولات با کیفیت این شرکت دستگاه های یکپارچه و یا ALL-in-ONE می‌باشد.AiO به دستگاه‌هایی اطلاق می‌گردد که تمامی قطعات یک کامپیوتر کامل در قالب یک مانیتور مجتمع گردد.اما این شرکت در جمعه ای که گذشت طی مراسمی که با حضور خانواده فروش ایسوس و اصحاب رسانه برگزار شد جدیدترین محصولات این خانواده را معرفی نمود.
 
در ابتدای این مراسم ابتدا سولماز پناهی مدیر فروش کالای AIO و مانیتور و دستگاه EeeBOX به تشریح فعالیت‌های ایسوس در این زمینه پرداختند.به گفته وی دفتر ایسوس در ایران برنامه ویژه و مفصلی را برای فروش این محصولات در ایران در نظر گرفته است که باعث خواهد شد تا مشتریان بیشتر در خرید این محصولات ترغیب شوند.در ادامه این مراسم مجید کشاورز مسئول روابط عمومی دفتر ایسوس در ایران به معرفی جدیدترین محصولات این شرکت پرداخت.
 
اولین محصولی که معرفی شد AiO خانواده ET27XX بود.این سری از جدیدترین پردازنده های اینتل و جدیدترین کارت گرافیک‌های موجود بهره می‌برند.همچنین صفحه نمایشIPS  چند لمسی با قابلیت عملکرد 10 انگشت به صورت همزمان و بهره‌مندی از استاندارد SonicMaster از دیگر ویژگی‌های این سری به شما می‌رود.همچنین این سری به طور رسمی از ویندوز 8 پشتیبانی می‌نمایند.
محصول بعدی یک دستگاه خاص با یک طراحی خاص‌تر بود.مدل ET2300  یکی از نمونه های بارز ایسوس در زمینه محصولات مبتنی بر ویندوز  8  می‌باشد که حتی مایکروسافت این محصول را به کاربران توصیه نموده است.این دستگاه از طراحی مفصلی بهره می‌برد.به طوری کاربر می‌تواند از 0 تا 180 درجه این دستگاه را تغییر زاویه دهد.همچنین در این دستگاه از جدیدترین پلتفرم‌های سخت افزاری و نرم افزاری دنیا استفاده شده است.اما یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه بهره گیری از تکنولوژی Wi-Di می‌باشد.بدین وسیله کاربران می‌توانند تصاویر را به صورت بی‌سیم ارسال نمایند.همچنین صفحه نمایش این دستگاه مشابه AiO قبلی می‌باشد که پیش‌تر توضیح داده شد.دستگاه بعدی که معرفی شد ET2220 بود که از طراحی بدون قاب بهره می‌برد.همچنین می‌توان از 16 تا 45 درجه زاویه این AiO را تغییر داد.بهره‌مندی از فناوری SonicMaster ایسوس  و صفحه نمایش با کیفیت چند لمسی و پشتیبانی از ویندوز 8 از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد.
 
ایسوس همچنین برای مصارف تجاری و اداری نیز دو سری مخصوص را در نظر گرفته است.سری ET20 و ET16 با دارا بودن مصرف انرژی بسیار کم و همچنین بهره‌مندی از پورت متداول COM مناسب برای این مراکز می‌باشد.به واسطه این ویژگی کاربران می‌توانند دستگاه های تجاری و صنعتی مانند POS ،پرینتر های سوزنی،چاپگر های مخصوص رسید،بارکد خوان و اسکنر های مخصوص و غیره را به این دستگاه‌ها متصل نمایند و در هزینه صرفه جویی نمایند.تمامی دستگاه های این دو سری از صفحه نمایش لمسی بهره می‌برند و بسته به نوع مدل ممکن است چند لمسی و یا تک لمسی باشد.همچنین بهره‌مندی از پلتفرم‌های مختلف سخت افزاری دست مشتریان را برای انتخاب دستگاه های مورد نظر خود با توجه به بودجه مورد نظر ،را باز گذاشته است.
 
اما محصول بعدی که معرفی شد خانواده EeeBox بود.این محصولات نسل جدید کامپیوتر های رومیزی در ابعاد یک درایو نوری بیرونی می‌باشد.از ویژگی‌های این دستگاه حجم کم،اشغال کم فضا ،مصرف انرژی پایین و همچنین قیمت بسیار مناسب می‌باشد.همچنین این سری از استاندارد VESA بهره می‌برند و می‌توان آن‌ها را پشت مانیتور متصل نمود و بدین ترتیب مانیتور را تبدیل به یک کامپیوتر کامل نمود.اولین دستگاه‌هایی که در این خانواده معرفی شد EB1505 و EB1503 بود.این دستگاه مجهز به پردازنده های Intel Celeron و Intel Atom می‌باشد.همچنین پشتیبانی از ویندوز 8 ،وجود درایور نوری و بهره‌مندی از پورت COM از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد.EB1035 نیز دیگر دستگاه معرفی شده بود که به مانند دستگاه های قبل از پردازنده های Intel Celeron و Intel Atom بهره می‌برد.همچنین این دستگاه یکی از بهترین‌ها در نوع خود می‌باشد که کاملاً سازگار با محیط زیست  می‌باشد و در این زمینه جوایز معتبری مانند BC را از آن خود نموده است.همچنین در زمینه طراحی برنده جایزه G-Mark Design و  Good Design Award می‌باشد.پردازنده گرافیکی این دستگاه nVidia 610 می‌باشد.این دستگاه نیز مجهز به درایو نوری می‌باشد.
 
در آخر نیز ایسوس برای حضار یک سورپرایز ویژه داشت.در این بخش ابتدا یک ویدئو مربوط به جدیدترین مانیتور ایسوس یعنی MX279H نمایش داده شد.این مانیتور از خانواده Designo ایسوس می‌باشد .در طراحی این مانیتور27 اینچ بسیار زیبا از عناصر طبیعت و باستانی استفاده شده است.به طور مثال در طراحی پایه این مانیتور از ساعت آفتابی الهام گرفته شده است.اما صفحه نمایش این دستگاه از نوع AH-IPS LED می‌باشد که قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارا می‌باشد.همچنین این دستگاه بسیار باریک  می‌باشد و فقط114  میلی‌متر ضخامت دارد.  این مانیتور دارای دو اسپیکر پر قدرت ساخت شرکت بسیار معروف Bang & Olufsen می‌باشد که در این رده بی سابقه می‌باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.