اپراتورها

تلفن همراه

December 17, 2012
0:19 دوشنبه، 27ام آذرماه 1391
کد خبر: 52115

سرویس‌های ویژه شب‌ یلدای همراه اول معرفی شدند

 

سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی ویژه شب یلدا ویژه مشترکین همراه اول معرفی شدند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشترکین می‌توانند با ارسال عبارت yalda از طریق پیامک به شماره ویژه 7020 و فعال‌سازی بسته ویژه یلدای همراه اول، روزانه پنج محصول ویژه شب یلدا، از جمله فال حافظ، متن‌های آماده تبریک شب یلدا، داستانک‌های بهلول، تاریخچه و سمبل‌های یلدا و شعرهای ویِژه شب یلدا را دریافت کنند. 
 
براساس این گزارش، ارسال پیامک‌های درخواست اشتراک و قطع اشتراک این سرویس برای مشترک هزینه‌ای نخواهد داشت و کاملا رایگان است و مشترک تنها هزینه خدمات دریافت شده را پس از تحویل پرداخت می‌کند.
 
همچنین برای مشترکینی که مایل به دریافت کل این خدمات نیستند و مایلند فقط در سرویسی خاص عضو شوند، کلیدواژه‌های جداگانه اشتراک درنظر گرفته شده است.
 
بدین منظور مشترکین می‌توانند با ارسال کلیدواژه fal برای اشتراک سرویس فال حافظ، عبارت samimi برای دریافت متن های آماده پیام تبریک صمیمی،  عبارت payamak برای متن های آماده پیام تبریک رسمی، عبارت dastanak برای داستانک‌های بهلول، عبارت cheleh برای تاریخچه و سمبل‌های یلدا و عبارت taraneh برای شعرهای مخصوص شب یلدا به شماره 7020، به صورت جداگانه عضو هر یک از این سرویس‌ها شوند.
 
گفتنی است این پیامک‌ها از بیست و هفتم تا سی‌ام آذر ماه قابل دریافت هستند و مشترکین به ازای دریافت هر پیامک 50 تومان پرداخت می‌کنند.
 
اطلاعات بیشتر در این باره از طریق پایگاه اینترنتی پردیس به نشانی https://pardis.mobi قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.