رگولاتوری

December 22, 2012
18:24 شنبه، 2ام دیماه 1391
کد خبر: 52243

تعرفه دفا‌تر خدمات الکترونیک افزایش یافت

 

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از افزایش تعرفه خدمات دردفا‌تر خدمات الکترونیک خبر داد و گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر تهران، افزایش تعرفه ۱۲ درصدی برای دفا‌تر خدمات الکترونیک به تصویب رسیده و ابلاغ شد.
 
سید مناف هاشمی با بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزی که از ابتدا انجام شده بود، قرار بود تا هر ناحیه تهران دارای یک دفتر خدمات الکترونیک باشد که هم اکنون ۱۲۳ ناحیه تهران دارای این دفا‌تر هستند و از این رو برنامه‌ای برای افزایش تعداد دفا‌تر خدمات الکترونیک وجود ندارد.
 
وی با اشاره به میزان تعرفه مشخص شده برای دفا‌تر خدمات الکترونیک افزود: در سه سال گذشته، افزایشی در میزان تعرفه دفا‌تر خدمات الکترونیک وجود نداشت چرا که با افزایش سرویس‌های این دفا‌تر از ۵ سرویس به ۴۵ سرویس، درآمد لازم برای آن کسب می‌شد.
 
هاشمی اظهار داشت: با توجه به تورم‌های موجود و مسائلی که مدیران دفا‌تر برای ما مطرح کردند، شورای اسلامی شهر تهران تصویب کرد تا تعرفه این دفا‌تر به ۱۲ درصد افزایش یابد که این موضوع ابلاغ و در حوزه‌های اجرایی شهرداری به انجام رسید.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه از افزایش سرویس‌های این دفا‌تر خبر داد و گفت: میزان سرویس‌های دفا‌تر خدمات الکترونیک باید به ۵۰ سرویس افزایش یابد که این کار در حوزه‌های خدمات شهری و سایر حوزه‌ها در حال انجام است و ارائه سرویس در حوزه‌های مالی و اداری نیز آخرین بخش‌هایی است که به سرویس‌ها اضافه شده است.
 
وی با اشاره به فرامنطقه‌ای شدن فعالیت دفا‌تر خدمات الکترونیک از شش آبان ماه اظهار کرد: با فرامنطقه‌ای شدن خدمات در این دفا‌تر، فعالیت به صورت رقابتی در ان انجام می‌شود و هر دفتری که خدمات بهتری ارائه و رضایتمندی بیشتری کسب کند می‌تواند مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.