رگولاتوری

December 28, 2012
18:06 جمعه، 8ام دیماه 1391
کد خبر: 52373

معاونت نظارت مجلس خطاب به احمدی نژاد: تا طی مراحل قانونی انحلال مرکز تحقیقات متوقف شود

 

معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور ابلاغ تصویب نامه شورایعالی اداری مبنی بر تغییر نام موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات را به پژوهشگاه فضای مجازی فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد.
نامه لاریجانی به احمدی نژاد
به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد – رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه ای از سوی شورایعالی اداری در تاریخ 29 آذرماه امسال، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خارج و با تغییر ساختار و نام این پژوهشگاه به "پژوهشگاه فضای مجازی"، آن را وابسته به مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد.
 
در این راستا حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور و بر حسب گزارش نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در شورایعالی اداری مبنی بر عدم برگزاری جلسه رسمی شورایعالی اداری برای تغییر نام موسسه تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات، این ابلاغ را فاقد وجاهت قانونی دانست.
 
در متن این نامه آمده است:
 
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت
 
علی رغم گزارش جناب آقایان اسماعیل جلیلی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نمایندگان محترم ناظر مجلس شورای اسلامی در شورایعالی اداری مبنی بر عدم برگزاری جلسه رسمی شورایعالی اداری، متاسفانه ابلاغ تغییر نام موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات به نام پژوهشگاه فضای مجازی با استناد به جلسه مورخ 11/9/91 شورایعالی اداری در حالیکه این شورایعالی در تاریخ مذکور جلسه ای نداشته فاقد وجاهت قانونی است.
 
لذا مستدعی است دستور فرمایید تا طی مراحل قانونی ابلاغیه مذکور لغو و از هرگونه اقدام در این زمینه جلوگیری شود.
 
به گزارش مهر، رونوشت این نامه امروز چهارشنبه 6 دی ماه 91 به دکتر لاریجانی رئیس مجلس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اطلاع و جلوگیری از هرگونه تغییر و تحول ارسال شده است.
 
گزارش دو نماینده ناظر شورای عالی اداری
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.