تلفن همراه

گوشی

December 31, 2012
17:54 دوشنبه، 11ام دیماه 1391
کد خبر: 52426

مروری بر اپلیکیشن های ایرانی و رایگان اندروید

iranian-apps.png

ایده بکر نوشت: همه کاربرانی که اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی دارند به یک سری اپلیکیش مفید، کاربردی و البته ضروری بر روی دستگاه خود نیاز دارند تا بتوانند از آن در مواقع مورد نیاز استفاده کنند.

در اینجا مروری داریم بر اپلیکیشن های ایرانی و البته رایگانی که ویژه دستگاه های اندرویدی طراحی شده اند.

bazaar logo
بازار Bazaar یک فروشگاه عرضه اپلیکیشن های اندرویدی داخلی و خارجی است که با امکانات فراوانی که دارد جای خالی گوگل پلی را برای کاربران ایرانی پر کرده است.
امکانات زیادی در کافه بازار وجود دارد از به روز بودن محصولات بگیرید تا دسته بندی مناسب برنامه ها و امکان نظر دادن در مورد اپلیکیشن ها و دریافت آخرین آپدیت های برنامه های نصب شده بر روی اسمارت فون و تبلت اندرویدی تان.
همچنین می توانید با ساخت حساب کاربری به خرید اپلیکیشن های مختلف ایرانی بپردازید.
راهنمای نصب بازار را اینجا بخوانید.

کافه بازار: www.cafebazaar.ir
دانلود اپلیکیشن بازار

myket
مای کیت Myket نام فروشگاه دیگری برای اپلیکیشن های ایرانی و خارجی است که با آن نیز می توانید به نصب برنامه های مورد نیازتان بپردازید.

وب سایت مای کیت: www.myket.ir
دانلود اپلیکیشن مای کیت

fastdic
فست دیک FastDic یک فرهنگ لغت سریع و رایگان فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که می توانید به آسانی بر روی اسمارت فون و یا تبلت خود نصب کنید و دیگر نگران معنی کلمات مختلف نباشید.
برای استفاده از این فرهنگ لغت به اینترنت نیازی ندارید.

وب سایت فست دیک : www.fastdic.com
دانلود اپلیکیشن فست دیک

hesabdar banner
حسابدار Hesabdar نام اپلیکیشن ویژه اندروید است که امکان مدیریت حساب های شخصی ، هزینه ها و درآمد های روزانه کاربران را به صورت رایگان فراهم می کند.

دانلود اپلیکیشن حسابدار

jeeb
جیب Jeeb نیز سرویسی است که به شما در مدیریت هزینه های روزانه کمک می کند.
ویژگی متمایز جیب در این است که شما از طریق مرورگر تان نیز می توانید به اطلاعات تان دسترسی داشته باشید.

وب سایت جیب: www.jeeb.ir
دانلود اپلیکیشن جیب

jaaar
جار Jaaar اپلیکیشنی است که هر روز صبح قبل از هر کاری به آن سر خواهید زد تا در جریان صفحه اول اکثر روزنامه های کشور قرار بگیرید.

وب سایت جار: www.jaaar.com
دانلود اپلیکیشن جار

khabargardi
خبرگردی Khabargardi اپلیکیشنی است که با آن می توانید گزیده ای از اخبار روز ایران و جهان را از خبرگزاری های مختلف در دسته بندی های متنوع مطالعه نمایید.

دانلود اپلیکیشن خبرگردی

kiosk
کیوسک Kiosk هم یک خبر خوان کاربردی است که به شما در مطالعه خبرهای ارائه شده در خبرگزاری ها، روزنامه ها ، مجلات و نشریات مختلف کمک شایانی می کند. امکانات جانبی دیگری همچون هواشناسی ، مرورگر وب و … در کیوسک وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن کیوسک

nabze bazaar
نبض بازار Nabze Bazaar جایی است که با آن می توانید در جریان آخرین قیمت های مربوط به محصولات مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ ، خودرو و … بر اساس قیمت های ارائه شده توسط وب سایت های مختلف قرار بگیرید.

دانلود اپلیکیشن نبض بازار

feee
فی Feee نیز مانند نبض بازار به ارائه قیمت و روند تغییر قیمت کالاهایی همچون ارزهای مختلف، سکه و طلا، خودرو و تلفن همراه می پردازد.

دانلود اپلیکیشن فی

doremond
دورموند Doremond یک بانک اطلاعات شهری کامل است که به شما کمک می کند تا بتوانید مکان های مورد نیازتان را به سادگی پیدا کنید.
سینما، رستوران، کافی شاپ، موزه، استخر، پارک، دانشگاه، کتابخانه و … بخشی از اطلاعات موجود در دورموند است.

وب سایت دورموند: www.doremond.com
دانلود اپلیکیشن دورموند

divar
دیوار Divar جایی است که می توانید کالاها و خدمات خود را بدون واسطه و به صورت رایگان برای فروش در اختیار دیگران قرار دهید.

وب سایت دیوار: www.divar.ir
دانلود اپلیکیشن دیوار

مطمئنا اپلیکیشن های ایرانی زیادی وجود دارد که به شما در امور روزانه تان کمک می کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.