تلفن همراه

گوشی

December 31, 2012
20:21 دوشنبه، 11ام دیماه 1391
کد خبر: 52434

زشت‌ترین گوشی‌های دنیا برگزیده شدند!

هم‌اکنون  که سال 2012 میلادی به پایان رسیده است، کارشناسان در مراکز مختلف بررسی‌های  خود را برای انتخاب گوشی‌های هوشمند در بخش‌های مختلف انجام می‌دهند. اما این بار گروهی از کارشناسان  در اقدامی جالب زشت‌ترین گوشی‌های هوشمندی  که در سال گذشته وارد بازار شد را برگزیده‌اند تا بر این اساس کاربران  متوجه شوند چه گوشی‌هایی خریداری  کرده‌اند.

 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برای  این انتخاب تمامی گوشی‌های هوشمندی  که سال گذشته وارد بازار شدند مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت 60 گوشی برتر از بین آن‌ها برگزیده شد تا سرانجام 5 گوشی زشت دنیا به ترتیب  زیر مشخص شوند:
 
HTC EVO 4G LTE: این گوشی هوشمند در اصل مدل دیگری از One X ساخت شرکت HTC است که توسط شرکت مخابراتی Sprint وارد بازار شد. گوشی One X محصول قابل ملاحظه‌ای است که بدنه آن از جنس پولی‌کربنات ساخته شده است و که البته نسخه EVO LTE با ظاهری نازیبا و متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفت.
 
Huawei Ascend Q: این گوشی هوشمند شامل یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY را در خود جا داده که همین امر باعث شده است این محصول بسیار زشت جلوه کند. کارشناسان رنگ سبز به‌کار برده شده در صفحه‌کلید این محصول را مهم‌ترین عامل در زشتی آن می‌دانند.
 
LG Intuition: شرکت کره‌ای LG با ساخت این محصول سعی کرده بود پاسخی به Galaxy Note سامسونگ بدهد که البته در این امر بسیار ناموفق بود. این محصول که در اصل دستگاهی بین گوشی هوشمند و رایانه لوحی محسوب می‌شود، نمایشگر بسیار بی‌کیفیتی دارد که در اندازه بزرگ و نامتقارن ساخته شده است و ظاهر مناسبی ندارد.
 
Motorola Photon Q: این گوشی هوشمند علاوه بر آنکه طراحی زیبایی ندارد،‌ یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY را شامل می‌شود که کلیدهای آن بزرگ و زشت هستند و همین امر باعث شده است کاربران هیچ تمایلی برای خرید آن نداشته باشند.
 
Nokia 808 PureView: اگرچه این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی بود، اما شکل ظاهری آن هرگز نتوانست توجه کاربران را به خود جلب کند تا آنکه کارشناسان آن را در لیست زشت‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2012 جا دادند. کارشناسان می‌گویند لنز دوربین این گوشی هوشمند که به صورت بزرگ و نامتناسب در آن جا گرفته، این گوشی را زشت کرده است

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.