تلفن همراه

گوشی

January 2, 2013
4:41 چهارشنبه، 13ام دیماه 1391
کد خبر: 52466

محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی 2012 برگزیده شدند

 

سال 2012 بالاخره به پایان رسید و کارشناسان با انجام یک بررسی متوجه شدند که بازی Angry Birds، ابزار شبکه اجتماعی Facebook و همچنین Instagramm محبوب‌ترین ابزارهای موبایلی بودند که طی سال 2012 توسط گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی بارگذاری شدند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در سالی که گذشت کاربران به طور میانگین روزانه 2 ساعت را با ابزارهای موبایلی خود سپری کردند که این رقم رشد 35 درصدی استفاده از ابزارهای موبایلی نسبت به سال 2011 را نشان داد. بررسی برای به دست آوردن این آمار و ارقام توسط مرکز Flurry انجام شد و کارشناسان این مرکز در پایان پیش‌بینی کردند که در سال 2013 میلادی میزان استفاده کاربران جهانی از ابزارهای موبایلی باز هم بیشتر می‌شود.
 
"کرایگ پالی"(Craig Palli) مدیر شرکت بازاریابی Flurry گفت: «2012 سالی بود که در آن میزان استفاده از ابزارهای موبایلی در سراسر جهان بسیار افزایش یافت. کاربران در سال گذشته اشتیاق فراوانی به در اختیار گرفتن ابزارهای موبایلی نشان دادند و راغب به بازگذاری غالب ابزارهای جدید بودند».
 
بخش‌هایی از جمله شبکه‌های اجتماعی، رسانه و ابزارهای سرگرمی، ابزارهای ویرایش تصویر و بازی‌ها همچنان بیشترین محبوبیت را نزد کاربران دارند و در این میان سایت به‌اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری YouTube و همچنین بازی Angry Birds محبوب‌ترین ابزارهای رایگان در جهان محسوب می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.