تبلت

تلفن همراه

گوشی

January 2, 2013
13:54 چهارشنبه، 13ام دیماه 1391
کد خبر: 52470

ال جی از تلفن 5.5 اینچی 1080p با طراحی لب-به-لب و تبلت 7 اینچی در CES پرده برداری می‌کند

 

براساس گزارش GSM Arena کمپانی ال‌جی قصد دارد تا در نمایشگاه CES امسال و در یک کنفرانس اختصاصی از دو ابزار موبایل خود پرده برداری کند. به نظر می‌رسد ال جی با دستی پر به نمایشگاه CES امسال خواهد آمد و در آن از تلفن 4.7 اینچی تا تلویزیون 84 را معرفی خواهد نمود که البته همگی دارای حاشیه دور نمایشگر بسیار باریک و رزولوشن بالا خواهند بود. در همین راستا شایعه شده که ال جی در CES امسال و در کنفرانس ویژه خبری خود از فبلت 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و تبلت 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل پرده برداری خواهد کرد.
 
 
به گزارش زومیت از جی اس ام ارنا در این گزارش آمده است که ال‌جی قصد دارد تا فبلت 5.5 اینچی با تراکم 403ppi (پیکسل در اینچ) را معرفی کند که نمایشگر آن بصورت لب-به-لب بوده و حاشیه دور نمایشگر آن بسیار بسیار باریک است.
علاوه بر این ال جی قصد دارد تا یک تبلت 7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل را که دارای تراکم 324ppi (پیکسل در اینچ) است را نیز معرفی کند، تبلتی که وارد رقابت با 7 اینچی‌های معروف بازار مانند نکسوس 7 و آیپد مینی خواهد شد.
ال‌جی همچنین از نمایشگرهای دیگر خود با رزولوشن بالا و در سایزهای 12.9 و 13.3 اینچ با حاشیه باریک 2 میلی‌متر پرده برداری خواهد کرد که قرار است در لپ‌تاپ‌ها بکار گرفته شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.