اپراتورها

تلفن همراه

January 8, 2013
12:52 سه شنبه، 19ام دیماه 1391
کد خبر: 52622

محصولات مخابرات صاحب برند می‌شوند

 

تلفن ثابت به عنوان قدیمی‌ترین خدمت مخابراتی در حالی صاحب برند و نشان اختصاصی می‌شود که اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور نیز هر یک برند‌های اختصاصی خود را خواهند یافت.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که ساختار تازه برند جدید می‌خواهد، گفت: مخابرات ایران درحال پوست‌اندازی است، از همین‌رو در حال حاضر در مجموعه مخابرات ایران محصولات متنوعی عرضه می‌شوند که از قدیمی‌ترین آن‌ها تلفن ثابت گرفته تا جدید‌ترین‌شان تلویزیون اینترنتی، صاحب نام و نشان اختصاصی نیستند و مشترکان همواره به اعتبار نام مخابرات از این محصولات استفاده کرده‌اند.
 
مظفر پوررنجبر با اشاره به این که کمیته‌ نیازسنجی مخابرات به منظور کشف نیاز‌های جدید برای شهروندان راه‌اندازی شده است، تاکید کرده است که بازار کشور نیاز به خدمات مخابراتی دارد و خصوصی‌سازی با اصلاح ساختارها به دنبال رفع نیاز‌های مردم و بازار است.
 
به گفته او تغییر ساختار‌ها در نحوه‌ی عرضه‌ی خدمات به مشتریان تغییر جدی ایجاد می‌کند، به همین دلیل خدمات ارتباطی مخابرات به صورت همگرا در سراسر کشور با نام و برند یکسان ارائه خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران می‌گوید با ایجاد تغییرات مثبت در چند سال آینده کوشش می‌کنیم موفق عمل کنیم تا به یک مخابرات فعال، منعطف، کارآمد با برند معتبر بین‌المللی تبدیل شویم.
 
مدیر عامل مخابرات ایران توسعه خدمات دیتا را از مهم‌ترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و ادامه داد: توسعه‌ی دولت الکترونیکی تنها بر بستر توسعه‌ی پهنای باند و گسترش خدمات الکترونیکی میسر است، به همین دلیل مخابرات ایران ارائه‌ی خدمات دیتا و مبتنی بر آی‌پی را توسعه داده است، چنانکه شمار مشترکان پهنای باند مخابرات از یکصد هزار مشترک در دو سال گذشته به سه میلیون مشترک در سال 91 افزایش یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.