تلفن همراه

گوشی

January 9, 2013
9:46 چهارشنبه، 20ام دیماه 1391
کد خبر: 52641

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: موبایل دانش‌آموزی به مدارس نمی‌آید

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث تلفن همراه دانش‌آموزی در دستور کار این شورا نیست، گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه توسط دانش‌آموزان به مدارس ممنوع است.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس در مهر ماه امسال بحث ورود «موبایل دانش‌آموزی» به مدارس از سوی رئیس مرکز توسعه‌ فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال طی یک نشست خبری مطرح شد و از آنجا که مسئولان آموزش و پرورش بارها از ممنوعیت ورود موبایل به مدارس صحبت کرده بودند، پرسش‌هایی در این خصوص مطرح شد که آیا آموزش و پرورش تصمیم دارد که راهی برای ورود این فناوری به مدارس باز کند.
 
با توجه به اینکه عنوان شده بود موبایل دانش‌آموزی فقط امکان اتصال دانش‌آموزان با والدین را برقرار می‌کند و مسیر رفت‌وآمد دانش‌آموز نیز با استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای والدین مشخص می‌‌سازد، بحث‌هایی درباره مطرح شدن این موضوع در شورای عالی آموزش و پرورش عنوان شد.
 
مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در این خصوص به فارس گفت: بحثی در خصوص تلفن همراه دانش‌آموزی در دستور کار این شورا نیست.
 
وی در خصوص استفاده دانش‌آموزان از تلفن همراه که هم اکنون نیز در مدارس مشاهده می‌شود، گفت: براساس آیین‌نامه اجرایی مدارس، ورود تلفن همراه به مدارس ممنوع است و مدیر مدرسه باید این موضوع را پیگیری کند.
 
نوید ادهم در خصوص استفاده معلمان از تلفن همراه در مدرسه گفت: معلمان در استفاده از تلفن همراه محدودیتی ندارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.