اپراتورها

تلفن همراه

January 12, 2013
12:13 شنبه، 23ام دیماه 1391
کد خبر: 52662

تشریح خدمات و طرح های تشویقی ایرانسل در جشنواره زمستان 91

 

متقاضیان سیم کارتهای ایرانسل می توانند درفاصله یکم دی ماه تا سی ام اسفندماه ۹۱ پس از طی مراحل ثبت‌نام، ارسال مدارک، برقراری نخستین تماس از خط خود و نیز فعال سازی سیم‌کارت هدیه حداکثر پس از یک هفته از15 درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه با مهلت 90 روزه بهره مند شوند.
 
طرح ویژه بانوان
10دقیقه مکالمه رایگان ویژه آخرهفته ها، 15 درصد تخفیف مکالمه بین سیم کارت اصلی و هدیه، 50 درصد اعتبار داخل شبکه بیش ترمتناسب با نخستین شارژ، دریافت سیم کارت هدیه به همراه سیم کارت اصلی وشرکت در قرعه کشی10 عدد شمش طلا بخشی از خدمات و طرح های تشویقی ایرانسل ویژه علاقه مندانی است که در جشنواره زمستان 91 به جمع مشترکین ایرانسل بپیوندند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در طول جشنواره زمستان 91 ایرانسل که از یکم دی ماه آغاز و تا سی ام اسفندماه ادامه خواهد داشت،
 
بانوان متقاضی سیم کارتهای ایرانسل می توانند با خرید سیم کارت‌های دوقلوی ایرانسل، یک هفته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت اصلی خودروزانه از ۲ دقیقه مکالمه رایگان به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، به مدت ۹۰ روزبهره مند شوند.
علاوه براین، این دسته ازمشترکین جدید ایرانسل می توانند با فعال سازی سیم‌کارت هدیه خود از۵۰ مگابایتGPRS رایگان و ۱۰۰ پیامک رایگان ایرانسلی درهرماه با مهلت 3ماهه برخوردارشوند و همچنین ازامکان 15 درصد تخفیف ویژه مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و سیم‌کارت نیز استفاده کنند.
 
۱۰دقیقه مکالمه رایگان ویژه آخر هفته ها
متقاضیان سیم کارتهای اعتباری ایرانسل که درطول جشنواره زمستان 91 ایرانسل ثبت نام خود را تکمیل کنند، می توانند با شارژ سیم کارت خود حداقل به مبلغ 10هزار ریال درطول هفته، در روز جمعه همان هفته ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه هدیه بگیرند.
 
این دسته از مشترکین باید توجه داشته باشند که مکالمه رایگان درنظرگرفته شدهویژه تماس های داخل شبکه ایرانسل بوده و درهمه هفته‌های جشنواره زمستان ۹۱ ارائه می شود.
 
15 درصد تخفیف بین سیم کارت اصلی و هدیه
متقاضیان سیم کارتهای ایرانسل می توانند درفاصله یکم دی ماه تا سی ام اسفندماه ۹۱ پس از طی مراحل ثبت‌نام، ارسال مدارک، برقراری نخستین تماس از خط خود و نیز فعال سازی سیم‌کارت هدیه حداکثر پس از یک هفته از15 درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه با مهلت 90 روزه بهره مند شوند.
 
۵۰درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر متناسب با اولین شارژ
متقاضیانی که درطول جشنواره زمستان ایرانسل اقدام به خرید سیم کارتهای اعتباری ایرانسل کرده باشند می توانند پس از طی مراحل ثبت‌نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند تا درهفته اول فعال سازی و با اولین شارژ سیم‌کارت خود،علاوه برمبلغ شارژ خریداری شده ازاعتبارهدیه داخل شبکه که معادل 50 درصد مبلغ شارژشان است بهره مند شوند.
 
این دسته از مشترکین جدید ایرانسل توجه داشته باشند که مهلت استفاده از این اعتبار هدیه داخل شبکه تنها ۷ روز و شارژ شگفت انگیز شامل50 درصد اعتبار بیشتر نمی شود.
 
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل
درطول جشنواره زمستان 91 ایرانسل، سیم‌کارت‌های ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته دراختیارمشترکین جدید ایرانسل قرارمی‌گیرد و این افراد می توانند با خرید هر سیم کارت دوقلوی ایرانسل، سیم کارت هدیه را نیز در همان بسته و به صورت همزمان و بدون انتظار دریافت از طریق پست دریافت کنند.
 
همچنین قیمت سیم کارتهای اعتباری ایرانسل با 20 هزار ریال اعتبار اولیه، 50 هزار ریال است که با احتساب 5 درصد مالیات برارزش افزوده در اختیار متقاضیان قرارمی گیرد.
 
دریافت سیم کارت هدیه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای صورت می گیرد و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به متقاضی تحویل داده می‌ شود.
 
متقاضیان نیزجهت فعال سازی سیم کارت هدیه خود می بایست پس از فعال کردن سیم‌کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس به شماره ۲۱۱۵ ارسال کنند تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای آنان ارسال شود.
 
قرعه کشی 10 شمش طلا
متقاضیان جدید ایرانسل که از تاریخ یکم دی ماه تا سی ام اسفندماه 91 به جمع مشترکین ایرانسل پیوسته باشند، درصورتی که درهر ماه سیم کارت خود را حداقل به مبلغ 100هزارریال شارژ کنند، به نحوی که درپایان جشنواره زمستان سیم کارتشان به میزان 300 هزارریال شارژ شده باشد، در قرعه کشی جایزه ویژه ایرانسل یعنی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده خواهند شد و می توانند برنده خوش اقبال این جشنواره باشند.
 
همچنین درصورتی که این دسته ازمشترکین، سیم کارتهای خود را درهرماه حداقل 100هزار ریال شارژ کنند، در قرعه کشی جایزه آن ماه که ۳ عدد شمش طلای ۱۰۰ گرمی است شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از سه برنده خوش اقبال هر ماه جشنواره باشند.
 
لازم به ذکر است که قرعه کشی شمش های 100 گرمی درهرماه به طور جداگانه برگزار می‌شود و سه برنده هر ماه، در هفته اول ماه بعد معرفی می شوند و قرعه کشی شمش یک کیلوگرمی در پایان جشنواره زمستان ۹۱برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.