اپراتورها

تلفن همراه

January 15, 2013
21:33 سه شنبه، 26ام دیماه 1391
کد خبر: 52745

ام تی ان در اوگاندا شبکه نسل چهارم راه اندازی کرد

 

MTN از آغاز نصب شبکه LTE در کشور اوگاندا  خبر داد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، برنامه ارتقای زیرساخت شبکه MTN سرعت تا ۱۰۰ مگابیت را برای دسترسی سریع تر به اینترنت و کیفیت بالای تماس های ویدئویی در اختیار مشتریان این اپراتور قرار می دهد.
به گفته Rami Farah، مدیر فنی MTN اوگاندا، این اپراتور با سرمایه گذاری پیوسته و معرفی فناوری های عالی به دنبال ارائه بهترین تجربیات به مشتریان خود است.
MTN اوگاندا توانسته اولین سرویس پول موبایل را در این کشور راه اندازی کند، شبکه +۳G را معرفی کرده و جایگاه توزیع خود را وسیع کند و ظرفیت رادیویی و فناوری زیرساخت اصلی خود را افزایش دهد.
به علاوه این اپراتور توانسته است شبکه فیبر خود را با کار گذاشتن فیبرنوری و ساخت مراکز سوئیچ منطقه ای در مناطق شمالی، شرقی، غربی و مرکزی گسترش دهد.
بنابر اظهارات مدیر اجرایی MTN اوگاندا، MTN به توسعه بخش ICT و اقتصاد اوگاندا متعهد است. LTE درحال تبدیل شدن به یک استاندارد جدید است که سطح توسعه فناوری را تعیین می کند و سرعت انتقال داده ای سریع تری را نسبت به دیگر فناوری ها ارائه می کند.
این شرکت درنظر دارد طی سال جاری ۷۰ میلیون دلار را سرمایه گذاری کند که به ۸۰ میلیون دلار صرف شده سال ۲۰۱۲ افزوده می شود.
راه اندازی LTE این اپراتور را به اولین اپراتوری تبدیل خواهد کرد که از این فناوری در غرب آفریقا استفاده کرده است. اگرچه پیش از این، سال گذشته Smiles Telecom سرویس های فناوری ۴G را پس از خرید مجوز از کمیسیون ارتباطات اوگاندا (UCC) در کامپالا آزمایش کرد.
دو اپراتور فعالیت های خود را آغاز کرده اند و معتقدند خلاقیت و نوآوری بیشتر هر یک در رقابت میان آنها می تواند باعث جذب مشتری شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.