تلفن همراه

گوشی

January 15, 2013
21:53 سه شنبه، 26ام دیماه 1391
کد خبر: 52748

هواوی اسمارت فونی با بزرگترین صفحه نمایش دنیا را معرفی کرد: ۶.۱ اینچ!

 

هواوی، یکی از رهبران اصلی دنیای ICT، گوشی هوشمندی با بزرگترین صفحه نمایش دنیا، HUAWEI Ascend Mate، را در نمایشگاه CES 2013به بازار ارائه کرد. از جمله ویژگی های HUAWEI Ascend Mate، صحفه نمایش 6.1HD، پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Hi-Silicon، و یک باطری 4050 mAh. روی هم رفته با تکنولوژی های افزایش کارایی باتری ویژه هواوی (Quick Power Control (QPC) & Automated Discontinuous Reception (ADRX)) و تکنولوژی به اشتراک گذاری سریع HUAWEI Ascend Mate ثابت کرد که بزرگترین تلفن هوشمند دنیا حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.
 
Huawei Ascend Mate
 
Richard Yu مدیرعامل Huawei Consumer Business Groupعنوان کرد، HUAWEI Ascend Mate تمامی موانع را برای خلق یک تجربه خلاق تفریحی و ارتباطی پر قدرت برای کلیه نیازهای شخصی و حرفه ای شما، پشت سر گذاشته است. وی همچنین گفت: HUAWEI Ascend Mate یک گوشی هوشمند رهبر بازار و نشان دهنده نوآوری ما در راستای ادامه تولید و در دسترس قراردادن تکنولوژی های برتر بیشتر برای تمام مردم دنیاست.
 
در صد صفحه نمایش به بدنه HUAWEI Ascend Mate 73% – بیشترین در صنعت- است که لذت تماشای ایمیل ها، مستندات، ویدئو یا بازی ها را برایتان ماکزیمم می کند.
 
صفحه  نمایش ال سی دی 6.1 اینتچی ِ  HD IPS+ با وضوح تصویر 1280x 720 برای دقت رنگ و وضوح بیشتر و لمس جادویی "Magic Touch" حساسیت تماس را حتی با استفاده از دست کش بالا برده است.
 
Ascend Mate باریک و شیک است و طوری طراحی شده که به راحتی با یک دست استفاده شود و در باریکترین قسمت تنها 6.5 میلیمتر ضخامت دارد.
 
HUAWEI Ascend Mate یک باتری 4050 میلی آمپری و پردازنده چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی ِ هواوی دارد. به کمک تکنولوژی های هوشمند صرفه جویی مصرف باتری QPC و ADRX این گوشی هوشمند 2 روز شارژ را تنها با یک بار شارژ کردن تامین می کند.
 
این گوشی همچنین سریع ترین زمان شارژ باتری را در رده خود داراست و 30% زمان شارژ باتری را کاهش می دهد.
 
همراه با سرویس رومینگ بین الملل HUAWEI Ascend Mate در مجموع از 5 فرکانس پشتیبانی می کند که این ویژگی ایده آلی برای مسافران بین المللی است.
 
طراحی این گوشی با دو آنتن موجب انتقال دیتای قدرتمند 2.5dB و بهینه سازی روش ادغام ماکزمم نسبت سیگنال ها به منظور افزایش پوشش شبکه، بطور متوسط 20 تا 30% ، میگردد.
 
سیستم عامل اندروید 4.1 و دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و تشخیص چهره HDR و دوربین جلویی گوشی 1 مگا پیکسلی HD با تشخیض چهره، HUAWEI Ascend Mate همچنین از تکنولوژی کاهش نویز با دو میکروفون، سیستم صوتی دالبی  (Dolby®) و ضبط استریو بهرمند است.
 
HUAWEI Ascend Mate دارای قابلیت برنامه کاربردی راهبری و هدایت Augmented Reality بمنظور کمک به شما در مسیریابی است، قابلیت , ‘smart reading’ اجازه دسترسی سریع به دیکشنری ها، ویکی پدیا، صفحات جستجوی گوگل را می دهد. همچنین امکان ‘swift sharing’ برای آپلود عکس ها، فیلم ها و سایر فایلها 2تا3 بار سریعتر از سایر گوشی های هوشمند در محیط Wi-Fi است.
 
این گوشی در رنگهای مشکی شفاف و سفید در ماه فوریه 2013 در چین در دسترس خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.