تلفن همراه

گوشی

January 15, 2013
21:56 سه شنبه، 26ام دیماه 1391
کد خبر: 52749

گوشی Ascend D2 در CES2013 رونمایی شد

 

گوشی چهار هسته ای ِ 5 اینچ  HUAWEI Ascend D2یک الزام برای افرادی است که در جستجوی گوشی هوشمند ایده آل هستند.
 
Huawei Ascend D2
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هواوی، یکی از رهبران اصلی دنیای ICT ، گوشی HUAWEI Ascend D2 را در نمایشگاه2013 CES معرفی نمود. جدیدترین قهرمان سری Ascend گوشی های هوشمند هواوی، HUAWEI Ascend D2 دارای سیستم عامل اندروید 4.1 ، صفحه نمایش 5 اینچ FHD IPS+ 443 PPI Super Retina LCD، پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگا هرتزی K3V2 هواوی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی BSI، است.
 
با تکنولوژی های مصرف بهینه باتری ِ ویژه هواوی  Quick Power Control (QPC) و
 
 Automated Discontinuous Reception (ADRX)، Ascend D2 روی شبکه های 3G تا 6 روز می تواند آماده به کار باشد.
 
Richard Yu مدیرعامل Huawei Consumer Business Group، عنوان کرد HUAWEI Ascend D2 همه آنچه که از نظر ظاهر، قدرت و توانمندی از یک گوشی هوشمند سری Ascend هواوی انتظار دارید را دارد بعلاوه یک صفحه نمایش عالی FHD، دوربین بی همتا و تکنولوژی بهینه سازی مصرف باتری برای حداکثر سازی لذت شما در هنگام استفاده از گوشی. وی همچنین اظهار داشت: از اینکه با معرفی HUAWEI Ascend D2 امکان استفاده از آخرین تکنولوژی ها را برای همه مردم دنیا فراهم کردیم خرسندیم.
 
HUAWEI Ascend D2 دارای صفحه نمایش 5 اینچ Super Retina با پاسخگویی سریع و پنل IPS، وضوح تصویر 1920x 1080  ، دستگاهی مناسب برای پخش ویدئویی 1080P است. با تراکم تصویر 443 PPI هواوی اَسِند دی تو، وضوح و دقت تصویر بی سابقه ای را فراهم آورده است. با محافظ Corning® Gorilla® ضد خش ، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IPX 5/4، HUAWEI Ascend D2 به اندازه کافی برای استفاده هر روزه توانمند است.
 
HUAWEI Ascend D2  دارای دوربین 13 مگاپیکسلی BSI مجهز به تشخیص چهره و تکنولوژی ثبت جزئیات و سطح حساسیت ISO بیشتر از سایر گوشی های هوشمند در این رده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.