اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 28, 2013
22:35 دوشنبه، 9ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53024

واگذاری سرویس VoIP شاتل آغاز شد

 

گروه شرکت‌های شانل واگذاری سرویس تلفن اینترنتی (VoIP) برای مکالمات بین‌المللی را آغاز کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این سرویس در حال حاضر فقط در شهر تهران ارایه می‌شود اما به زودی در دیگر شهرهای کشور در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
این شرکت قصد دارد خدمات مربوط به مکالمه تلفن بین‌المللی را در اختیار کاربران خویش قرار دهد و بر همین اساس اکنون امکان ارایه این محصول با قیمت‌های مناسب به کاربران فراهم شده است.
گروه شرکت‌های شاتل، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار، هم اکنون، ارایه موفق خدمات مختلف در این حوزه را به صدها هزار سازمان و صنعت مختلف و همچنین خانوارها در کارنامه خود دارد.
این شرکت ارایه سبد کاملی از محصولات به خانواده مشتریان شاتل را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار داده است.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با واحد فروش تهران با شماره ۲۳۰۹۹ تماس گرفته یا به سایت شاتل به آدرس www.shatel.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.