اپراتورها

تلفن همراه

January 30, 2013
22:09 چهارشنبه، 11ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53036

لابی انجمن‌های مخابراتی هند در پشتیبانی از هواووی

 

دو هیات تجاری هندی به عنوان نمایده صنعت تلفن همراه اعمال نفوذ بر دولت این کشور را آغاز کرده اند و سعی دارند دولت را برای تغییر تصمیم خود و در نظر گرفتن هواووی چین به عنوان تولید کننده خارجی برای اهداف اعطای قرار داد، قانع کنند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به تازگی دولت هند هواووی را از فهرست تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی دارای کارخانه های مونتاژ محلی حذف کرده بود. دولت هند شبکه‌های تلفن همراه فعال در هند را به قرار دادن بیشتر زیرساخت شبکه خود در این کشور تشویق می‌کند و در حال تنظیم طرح‌هایی برای الزامی کردن درصد تولیدی مشخصی در این کشور در آینده است.
حذف شدن هواووی از فهرست شرکت های دارای کارخانه‌های محلی از سوی دولت هند بر صلاحیت این شرکت چینی برای پیشنهاد مناقصه قراردادها اثر گذار خواهد بود.
درحال حاضر دو انجمن ارائه دهندگان خدمات مخابراتی متحد هند (AUSPI) و انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) در نامه های مشابهی به دبیر مخابرات هند R.Chandrasekhar خواستار تغییر تصمیم اتخاذ شده در مورد هواووی شده اند.
به گفته منابع آگاه به روزنامه BusinessLine، نامه های این دو انجمن برای رسیدگی به مراجع امنیتی ارسال شده است که نشانگر این است که حذف این شرکت ارتباط کمی به کارخانه های محلی هواووی در هند دارد و نگرانی های امنیتی در حال افزایش درمورد این شرکت چینی را نشان می دهد.
هواووی دارای مرکز تحقیق و توسعه در هند است که بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه این شرکت خارج از چین به شمار می رود و ۲ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.
هواووی پیش از این اعلام کرده بود که عملیات‌هایش در این کشور سرمایه‌گذاری های کلی به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار در سال را طی دهه گذشته به خود اختصاص داده‌اند و تعداد مجموع کارکنان‌اش در هند ۶ هزار نفر بوده که ۹۵ درصد آنها هندی هستند و برای ۲۰ هزار نفر دیگر نیز از طریق برنامه‌های مشارکتی خود به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.