تلفن همراه

گوشی

February 3, 2013
21:23 یکشنبه، 15ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53119

رونمایی از PadFone 2 در ایران

padfone asus iran.JPG

یکی از شعار های ایسوس پیشرو در نوآوری می‌باشد.در راستای این شعار ایسوس همواره به تولید محصولاتی متفاوت می‌پردازد که یکی از جدیدترین آن‌ها Padfone می‌باشد. این دستگاه در واقع تلفیقی از گوشی تلفن همراه،تبلت و نت بوک می‌باشد.هدف از تولید این سری بهره گیری از سه دستگاه در یک دستگاه می‌باشد.به طوری که کاربر می‌تواند در هر شرایطی و با توجه به نیاز خود تلفن همراه خود را تبدیل به تبلت و یا نت بوک نماید.

 
به گزار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ایسوس یکی از معدود برندهایی می‌باشد که صورت مستمر به معرفی محصولات خود به صورت رسمی در ایران می‌پردازد.
 
در همین راستا این کمپانی در مراسمی در روز شنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خانواده بزرگ فروش خود Padfone2 را معرفی نمود.در ابتدای این مراسم بهمن سعادت خواه مدیر فروش کالای تبلت و نوت‌بوک در ایران به تشریح جدیدترین ویژگی‌های این دستگاه پرداخت. در این گوشی تلفن همراه فوق هوشمند از صفحه نمایشی 4.7 اینچ   Super IPS +با وضوح تصویر 1280*720 بهره می‌برد.از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش بالاترین روشنایی موجود در دنیا در بین صفحه نمایش‌های محصولات همراه می‌باشد.به طوری که این دستگاه دارای روشنایی  700 nits می‌باشد که در نتیجه می‌تواند در محیط‌های پرنور یک تصویر فوق‌العاده را ارائه نماید.اما نوع آوری انحصاری ایسوس در سری Padfone وجود یک صفحه نمایش جداگانه می‌باشد، که این دستگاه بدان متصل شده و صفحه نمایش 4.7 اینچی را به 10 اینچ تبدیل می‌نماید.
 
ASUS برای  بهره گیری از این قابلیت فناوری انحصاری Dynamic Display را معرفی نموده است.فناوری که باعث انتقال سریع تصویر از موبایل به تبلت می‌شود و کاربر هیچ گونه تأخیری را در این انتقال متوجه نمی‌شود.هر دو صفحه نمایش از قابلیت چند لمسی و شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان بهره می‌برند.همچنین این صفحه نمایش دارای یک باتری اضافه می باشد که وقتی گوشی بدان متصل می‌شود،دستگاه را شارژ می‌نماید.این قابلیت باعث خواهد شد تا این دستگاه به صورت مداوم تا 36 ساعت به فعالیت بپردازد.
 
اما در دل این دستگاه جدید یک پلتفرم پرقدرت نهفته است که می‌تواند فراتر از انتظار تمامی کارهایی که از یک تلفن همراه و تبلت انتظار دارید را انجام دهد.پلتفرم Qualcomm Snapdragon S4 Pro Krait  در واقع از یک پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5  Ghz بهره می‌برد.همچنین پردازنده گرافیکی Adreno320 با قدرت مناسب می‌تواند تمامی بازی‌های روز دنیا در زمینه موبایل و تبلت را به راحتی اجرا نماید.اما دیگر نکات شاخص در مورد این دستگاه دوربین آن می‌باشد که از سنسور 13 مگا پیکسلی با قابلیت 100 شات مستمر تصویر می‌باشد.همچنین لنز این دستگاه از 5 المان مختلف بهر می‌برد که با وجود دیافراگم F2.4 می‌توانید با کیفیت‌تر ین تصاویر را ،حتی در محیط‌های کم نور ثبت نماید.از دیگر قابلیت‌های این دوربین ضبط تصویر ویدئویی Full HD می‌باشد.همچنین وجود پورت MHL امکان یک ارتباط فوق سریع با رایانه و یا دستگاه‌هایی دیگر را نسبت به پورت USB را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد و کاربران می‌توانند توسط این پورت نسبت به انتقال تصاویر بین این دستگاه و هر منبع دیگر مانند تلویزیون و یا مانیتور  اقدام نمایند.
 
در واقع Padfone آینده تلفن‌های همراه می‌باشد که کاربران اکنون آن را لمس می‌نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.