اینترنت و شبکه

باندپهن

باندپهن ثابت

رگولاتوری

February 6, 2013
16:15 چهارشنبه، 18ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53196

کاربران اینترنت مخابرات و گلایه‌هایی از 2020 و 2828 مخابرات

 

این روزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند گلایه‌های متعددی دارند.
 
مدتی است کاربران اینترنت در برخی از نقاط تهران از اختلالات اینترنت به تنگ آمده‌اند و در این میان بسیاری برای دریافت راهکاری قانع کننده با مرکز خدمات مشترکین تماس می‌گیرند اما…
 
طی هفته‌های گذشته کم نبوده‌اند کاربرانی که از مخابرات سرویس گرفته و به انتظار دریافت پاسخی مناسب با 2828 و یا 2020 تماس گرفته‌اند اما در برخی موارد عدم دریافت پاسخی مناسب و پابرجا ماندن مشکل موجبات نارضایتی و گلایه‌های کاربران را فراهم کرده‌است.
 
البته در ارتباط با این مساله خیلی وقت‌ها اطلاعات کم کاربران از اینترنت و مسائل مربوط به رایانه تبدیل به توجیه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات می‌شود و مسوولان شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت دانش ناکافی کاربران را دلیل بخش مهمی از این مشکلات عنوان می‌کنند.
 
اما سمیع‌الله صادقی – معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران – در این زمینه به خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به طور معمول تماس‌هایی که با این دو مرکز صورت می‌گیرد بیشتر در زمینه‌ی درخواست دایری سرویس است تا رفع ایراد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد مشترکان از طریق تماس با این مرکز در زمانی کمتر از 12 ساعت پاسخ‌ می‌گیرند و به نتیجه می‌رسند. در برخی موارد هم ممکن است زمان به مراتب کمتر از این رقم باشد، البته گاه هم ممکن است مشکلات به خود کاربر برگردد و مدت زمانی بیش از 12 ساعت برای رفع آن‌ها صرف شود.
 
صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از آنجا که تعداد مشترکان اینترنت شرکت مخابرات بسیار بالاست مردم خیلی زود متوجه ایراد‌ها و اشکالات ما می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.