تلفن همراه

گوشی

February 6, 2013
22:54 چهارشنبه، 18ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53204

هواوی به جایگاه سومین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان رسید!

 

بر اساس گزارش IDC، هواوی در فصل چهارم سال 2012 به جایگاه سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در دنیا دست یافت.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،  هواوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات، اکنون برای اولین بار در جایگاه یکی از سه تولید کننده برتر گوشی های هوشمند دنیا به گزارش IDC (IDC Worldwide Mobile Phone Tracker” January 24, 2013) قرار گرفته است.
 
IDC در گزارش جدید خود “Worldwide Mobile Phone Tracker” در فصل چهارم 2012، هواوی را در جایگاه سومین سهم بازار دنیا در حوزه گوشی های هوشمند -بر مبنای تعداد ارسال گوشی (unit shipments)- مطرح نمود. هواوی توانست از رقبای اصلی اش پیش افتاده و به نقطه اوج در تاریخ تولید کنندگان گوشی های هوشمند دست یابد.
 
با اینکه هواوی سابقه ای بیش از 20 سال در صنعت ارتباطات و اطلاعات دارد، به تازگی به کسب و کار گوشی های موبایل وارد شده است، و طبق برنامه قبلی اش قصد داشت تا سال 2015 یکی از سه تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در دنیا باشد، این هدفی است که شرکت اکنون بر پایه پیش بینی هایش به آن دست یافته است.
 
گزارش IDC عنوان کرد، مجموعه محصولات هواوی شامل گوشی های هوشمند ارزان قیمت پر طرفدار برای بازار انبوه، بعلاوه محصولات با تکنولوژی بالا و ارزشمند اَسِند (Ascend) که به افزایش سهم بازار هم کمک می کند، سخت افزار و نرم افزار منحصر به فرد هواوی، می باشد.
 
همچنین هواوی توانمندی و مهارت نوآوری خود را با ارائه باریکترین گوشی هوشمند دنیا Ascend P1s در سال گذشته و معرفی Ascend Mate اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.1 اینچ در سال جاری، به نمایش گذاشته است.
 
آقای Jian Jiao مدیرعامل هواوی دیوایس خاورمیانه اشاره کرد: " با هواوی ای که اکنون در جایگاه سوم تولید کنندگان گوشی هوشمند دنیا قرار گرفته است، ما به مرحله مهمی برای توسعه شرکتم و تغییر مکان چشم گیری در صنعت محصولات الکترونیک مصرفی رسیده ایم."
 
با گوش دادن به نیازهای اصلی مشتریان و توسعه قدرت تحقیق و توسعه جهانی مان، موفق شدیم دستاوردهای ممتازی را به بازار مصرفی در کشورهای بیشتری از خاورمیانه و همه دنیا به ارمغان بیاوریم.
 
در ادامه توسعه بازار موبایل هواوی در خاور میانه به تازگی گوشی Ascend G600 نیز وارد بازار خاورمیانه و ایران شده است.
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.