بازی

فناوری اطلاعات

February 10, 2013
14:29 یکشنبه، 22ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53234

بازی ویچر 3 معرفی شد

 

بازی ویچر 3، ساخته استودیو لهستانی CD Projekt به وسیله موتور CDP RED در حال ساخت و تولید برای نسل بعد کنسول‌های بازی و همچنین رایانه‌های شخصی است.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مجله گیم‌اینفورمر از این بازی در شماره جدید خود رونمایی کرد. پیش از این شایعاتی در مورد این عنوان شنیده می‌شد اما چند روز پیش، مجله آمریکایی گیم‌اینفورمر رسما از این بازی پرده برداشت. پیش از معرفی این عنوان، آدام بادووسکی اظهار کرده بود که این استودیو قصد دارد که مرز بازی‌های نقش آفرینی را گسترش دهد و تناقض و رابطه عکس ایجاد شده مابین گستردگی محیط بازی و داستان خوب و پر پیچ و خم را از بین ببرد و در نسل بعد عنوانی را ارائه دهند که هم وسعت زیادی دارد و هم داستان بزرگ و ریشه‌دار.
 
در مقاله چاپ شده از این عنوان در مجله گیم‌اینفورمر آمده است که بازی 20 درصد از اسکایریم (بهترین بازی سال 2011) بزرگ‌تر خواهد بود و نسبت به نسخه قبلی خود یعنی The Witcher 2، حدودا 40 برابر بزرگ‌تر خواهد بود. نکته جالب اینجاست که با وجود گرافیک پیشرفته و نسل هشتمی آن، هنگام مسافرت مابین محیط‌های بازی، هیچ بارگذاری یا لودینگی وجود نخواهد داشت و هیچگاه برای نقل مکان از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر لازم به صبر کردن نیست. برخلاف نسخه پیشین که نسبتا خطی و مرحله‌ای بود، شماره سوم مانند نقش آفرینی‌هایی همچون اسکایریم کاملا آزاد و غیر خطی خواهد بود و بازی شما را محدود به محیط‌های کوچک بازی نمی‌کند و می‌توانید بیشترین لذت را از مراحل فرعی بازی در کنار مراحل اصلی ببرید. این آزادی عمل فراوان مرتبط با آزادی گرالت، شخصیت اصلی بازی است. وی دیگر برای هیچ شخصی کار نمی‌کند و حافظه از یاد رفته‌اش دوباره بازگشته است.
 
وسعت محیط بازی به قدری است که مسافرت از یک گوشه محیط به گوشه دیگر آن با اسب حداقل نیم‌ساعت الی 45 دقیقه به طول خواهد انجامید و علاوه بر اسب، با قایق و وسایل کشتیرانی هم سر و کار دارید. قابلیت Fast Travel یا مسافرت سریع در هر نقطه از بازی امکان پذیر شده اما جزئیات بالای محیط در هر نقطه از نقشه، گزینه مسافرت سریع را از لیست حذف می‌کند. گفته شده که در هر قسمت از این سرزمین بزرگ، داستانی جداگانه دنبال می‌شود و برای وارد شدن به داستان‌های جانبی کافیست درون این جمعیت‌ها قرار بگیرید. هیولاها و هر دشمنی که در این بازی وجود دارد به صورت داینامیک جابه‌جا می‌شوند و هوش مصنوعی بازی به گونه‌ای طراحی نشده که موجودات در یک نقطه مقرر قرار بگیرند. البته آب و هوا و همچنین چرخش شب و روز نیز به صورت داینامیک خواهد بود و ابرهای بازی کاملا طراحی شده‌اند و مانند دیگر بازی‌ها مانند یک عکس حجم‌دار نیستند، بلکه واقعا ابرهای از نو طراحی شده هستند.
 
در این مقاله آمده است که تیم CD Projekt دو برابر گذشته شده است و کارمندان این استودیو صد در صد افزایش یافته‌اند. به نظر می‌رسد افزایش محتوای تولیدی و همچنین کار روی کنسول‌های نسل بعدی کمی سخت و چالش برانگیز شده است. آدام بادووسکی، مدیر استودیو در مورد آینده روشن این سری اظهار نظر کرد و گفت که این عنوان آخرین بازی از سه‌گانه اول افسانه گرالت خواهد بود و قصد دارند این سری را وارد فاز جدیدی از طراحی و تولید کنند. وی همچنین اعلام کرد که دو نسخه ابتدایی این عنوان مرز 5 میلیون نسخه فروش را رد کرده‌ است.
 
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2014 برای کنسول‌های منتشر شده نسل هشتم در آن زمان و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.