اپراتورها

تلفن همراه

February 10, 2013
19:26 یکشنبه، 22ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53243

لزوم نهادینه شدن دانش استفاده کاربردی از تلفن همراه در ایران

 

با توسعه خدمات و سرویس‌های متنوع اپراتورهای تلفن همراه در کشور، افزایش کیفیت و نیز آگاهی و دانش کاربردی استفاده از تلفن همراه ضروری است.
 
صابر فیضی – مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین – با اشاره به اینکه امروز تلفن همراه به اصلی ترین ابزارهای اولیه افراد تبدیل شده است، اظهار کرد: جایگاه این وسیله ارتباطی تا اندازه‌ای اهمیت پیدا کرده که بدون استفاده از تلفن همراه اقتصاد جوامع با مشکل مواجه خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در نتیجه هر چقدر همایش و کنگره‌هایی که در خصوص این ابزار فناوری برگزار می‌شود، بیشتر و با کیفیت‌تر باشد، دانش استفاده کاربردی از این وسیله ارتباطی در جامعه بیشتر خواهد شد.
 
مدیر عامل سابق مخابرات ایران گفت: کیفیت برگزاری کنگره موبایل در ایران باید به اندازه‌ای باشد که با حضور اپراتورهای خارجی و شرکت های بین المللی ، در حد منطقه ای برگزار شود.
 
وی افزود: در شرایطی که ایران دارای اپراتورهای تلفن همراه بزرگ در سطح خاورمیانه است، برگزاری چنین رویدادی در حد منطقه، اتفاقی دور از ذهن نیست و می‌توان در این سطح بسیار قوی عمل کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.