اپراتورها

تلفن همراه

February 12, 2013
0:43 سه شنبه، 24ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53278

نخستین کنگره موبایل ایران برگزار می شود

 

نخستین کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور 29 بهمن تا 2اسفند ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
ˈمحمد امین پهلوان زادهˈ دبیر نخستین کنگره موبایل ایران روز دوشنبه جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این کنگره را توسعه روشهای نوین مدیریتی، معرفی فناوری های نوین در این حوزه عنوان کرد.
 
وی توضیح داد: در شرایط کنونی تلفن همراه به یکی از ابزارهای مورد استفاده به صورت فردی و اجتماعی در زندگی انسان ها تبدیل شده که می تواند به عنوان وسیله ای مهم جزو نیازهای ضروری زندگی افراد تلقی شود، پرداختن به این مهم یکی از ملزومات جامعه ایران است.
 
دبیر نخستین کنگره موبایل با یادآوری اینکه همراه شدن با فناوری های نوین یکی از ویژگی های جامعه ایرانی است گفت: برهمین اساس نیاز برگزاری چنین رویدادی با مشارکت همه جانبه متخصصان ،کارشناسان و بازیگران حوزه تلفن همراه کاملا احساس می شود.
 
پهلوان زاده ادامه داد: با پیاده سازی نسل سه و چهار، کارایی این وسیله نسبت به گذشته چندین برابر می شود و قابلیت های مخابراتی، ارتقای گوشی تلفن همراه و تعریف نرم افزارهای جدید با قابلیت های گوناگون سبب می شود نگاه ویژه ای به این وسیله ارتباطی داشته باشیم.
 
وی یادآورشد که در دومین کنگره موبایل ایران علاوه بر حضور متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اپراتورها و شرکت های فعال در این صنعت، عموم مردم و قشر جوان ایده پرداز نیز می توانند در این رویداد حضور یافته وعلاوه بر ارایه ایده های خود و خلاقیت های فردی، از این کنگره بهره مند شوند.
 
دبیر کنگره موبایل ایران گفت: این رویداد همه مباحث مرتبط با حوزه تلفن همراه از جمله مباحث علمی، تخصصی، تجاری و تمامی موضوع های مربوط به فرهنگ سازی، ترویج فرهنگ نوآوری در حوزه خدمات محتوایی و ارزش افزوده را پوشش می دهد.
 
وی با بیان اینکه کنگره موبایل امسال در چهار بخش جداگانه فعالیت خواهد کرد، گفت: بخش مقالات یکی از فعالیت های علمی و تخصصی این دوره از کنگره موبایل است، همچنین برگزاری بخش جشنواره و مسابقات با هدف ایجاد شور و شوق و ترویج فرهنگ خود باوری و نوآوری در قشر جوان و عامه مردم از دیگر فعالیت های کنگره موبایل است.
 
پهلوان زاده برگزاری همایش های علمی، نشست های تخصصی در بخش های مختلف خدمات ارزش افزوده، خدمات مالی و پرداخت، خدمات دولت همراه و همایش مربوط به محتوا و نرم افزار را از دیگر بخش های کنگره امسال عنوان کرد.
 
به گفته وی، برگزاری نمایشگاه با حضور اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه، شرکت های نرم افزاری، شرکت های تولید کننده محتوا و برخی از بانک ها از بخش های فعالیت کنگره موبایل است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.