تلفن همراه

گوشی

February 12, 2013
17:57 سه شنبه، 24ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53292

گوشی دو سیم کارته سونی با آندروید ۴

 

گوشی دو سیم کارته سونی مدل Xperia E Dual با قیمت ۶۹۹ هزار در بازار فروخته می شود.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، همزمان با معرفی گوشی Xperia E توسط کمپانی سونی، مدل دو سیم کارته آن نیز با مقداری تفاوت معرفی شد.
 
Close window
 
از نظر ظاهری، این گوشی کاملا مشابه Xperia E است و از صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با دقت ۳۲۰×۴۸۰ پیکسل برخوردار است.
همچنین وزن این گوشی ۱۱۵ گرم و ضخامت آن ۱۱ میلی‌متر است و چیپ این گوشیQualcomm Snapdragon  بوده که پردازنده تک هسته ای یک گیگاهرتزی Cortex A5 و پردازشگر گرافیکی Adreno 200 را پشتیبانی می‌کند.
این گوشی دارای ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان حافظه داخلی را از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت دیگر افزایش داد.
در پشت Xperia E یک دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری VGA قرار دارد و سیستم عامل این گوشی نسخه ۴ آندروید است که یک سیستم عامل ایده آل محسوب می‌شود.
ظرفیت باتری این گوشی نیز ۱۵۳۰ میلی آمپر است و قابلیت اتصال به شبکه های ارتباطی نسل سوم، GPRS، WLAN، GPS و بلوتوث را دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.